WillydeWoofer
Forum veteraan
Dank je G.J.
Er komt een dag dat ik het ga begijpen .
Eigenlijk nu al.
Er komt een dag dat ik het ga begijpen .
Eigenlijk nu al.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er wordt hard gewerkt aan het oermodel van de romp.
Met wat geluk kan ie volgende week afgemald worden.
Als het niet te heet wordt want ik zweet me nu al kapot.
Bekijk bijlage 317779
Dan nog een vleugeltje erbij snijden met een flinke koorde en een heel goed profiel.
Een Scorpion HK40 serie motor erop en de 300 is redelijk stil te halen.
GJ
Hi Wil.
Sacha heeft een tijdje terug een Charter omgebouw tot speeder, ander vleugelprofiel, landinsgestel eraf, nog steeds géén rolroeren! en met een sterkere motor 250km/h gehaald.
Dus het wordt afwachten wat de snelheid van jou Mentor gaat worden
Deze jongens zijn niet zo serieus als bij de PowerCroco speed challenge.
Ik heb er altijd een leuk weekend gehad. Zelfs mijn BF109F-2 is daar gemeten, en de snelle Funjet Ultra vonden ze ook leuk en interessant.
rené
Een omgebouwde Charter, hahaha, leuk idee!
Voordeel van de Massimo is dat ie niet overtrekt, nadeel is de vorm.
Maar met een leuke motor erop en een goede prop haalt ie de 200 op zijn sloffen en 300 zit er ook wel in.
Makkelijkste manier is er een turbine opschroeven,
GJ
Heb ik al eens gezegd, het brevet met een turbinejet te gaan halen?![]()
Ik ga vanmiddag weer naar Abbenes om met de Fireblade te vliegen.
De wind is gunstig nou. Het ziet er goed uit.
rené
Hier zie je een wedstrijdvlieger met een fireblade XL op wedstrijd snelheid.
www.youtube.com/watch?v=o2T7difMQjI&list=PLP1RlhOjgp09b5K-2ys3ABqmct_OkZ5yy&index=6
René