jef
PH-SAM
Begonnen aan de neusblok uit 20 mm plaat , de hoek tussen motorbalken en schot op maat gemaakt , de rest is nog met overschot
In het hardhouten balkje wordt het messing buisje met epoxy verlijmd , dit dient voor het voorste deel van het landingsgestel in te bevestigen
Op zijn plaats voor het landingsgestel , dit bestaat uit 3 delen , een beugel vooraan , één achteraan en deze worden verbonden door een dwarse boog , mijn bedoeling is om het voor en achterste stuk uit 2 delen te maken ,
een linkse en rechtse , deze schuiven aan weerszijden van de romp in de messing buisjes en worden verbonden met de dwarse boog (binddraad en solderen) nadat de bekleding is aangebracht ,
dit om makkelijker te kunnen werken aan de romp , of dit een goed idee is qua sterkte zal achteraf moeten blijken

Groeten Jef
In het hardhouten balkje wordt het messing buisje met epoxy verlijmd , dit dient voor het voorste deel van het landingsgestel in te bevestigen
Op zijn plaats voor het landingsgestel , dit bestaat uit 3 delen , een beugel vooraan , één achteraan en deze worden verbonden door een dwarse boog , mijn bedoeling is om het voor en achterste stuk uit 2 delen te maken ,
een linkse en rechtse , deze schuiven aan weerszijden van de romp in de messing buisjes en worden verbonden met de dwarse boog (binddraad en solderen) nadat de bekleding is aangebracht ,
dit om makkelijker te kunnen werken aan de romp , of dit een goed idee is qua sterkte zal achteraf moeten blijken


Groeten Jef