Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Filmpjes zeg je... uploaden die sooi!
Ik krijg ook positieve berichten van JVE en ook hoor ik een enkele stommiteit, maar daar leer je van.
Zal het dan toch nog goedkomen?
GJ
Als je 296 km/u de bocht binnenvliegt, en dan een 180 graden draai maakt die 0,88 sec duurt, dan zat ik met mijn uit de losse pols gerekende getalletjes er verdomd dicht bij.De B turn, zie de eerste... zwevend van A naar B, daar de lijn voorbij vliegend en weer de andere richting op de lijn voorbij vliegen, met 296 km/u keren in 0,88 seconde.
Het KAN niet anders, GJ....Radius is echt geen 25 meter, dan zou je meteen laatste staan.
Ieder zijn beleving van wat leuk is toch?
Ik vaar vaak langs Rozenburg waar ze hele dagen met dat snelle spul dat soort vluchten doen........en ze hebben het fantastisch naar hun zin!
Ik vind motorvliegen leuk....zo lang het in de functie is van slepen. Starten en landen is het leukste aan de vlucht en nette bochtjes met de zwever er achter maken het interessant, los rondjes vliegen ben ik na 2 accu's al weer helemaal klaar mee.
Nu zijn er genoeg uitdagingen in een motorvlucht om dat uitdagender te maken, lees perfect ronde loopings e.d., maar daar heb IK geen zin in om te perfectioneren.
Maar je enthousiasme voor F5B spat van het scherm! Heerlijk!
En bij enthousiasme hoort een beetje overdrijven, maakt niet uit, want f5b is echt wel een van de snelste klasses.
Samen met f3f, waar je niet alleen op tijd de bocht om moet maar ook nog eens op de meter nauwkeurig op de juiste hoogte en plek boven het duin moet zitten.
Ze zitten geloof ik rond de 100km/u grondsnelheid (afhankelijk van de windsnelheid dik over de 200 luchtsnelheid), op 2 meter hoogte boven het duin en 3 meter voor je neus....heel gaaf!
Neehhh, die filmpjes zijn privé. Daar wordt zoveel uitgekraamd, dat kunnen we beter privé houden.Het laatste stuk van 1 filmpje is bijna cabaret. Misschien kan JVE hem hierop krijgen?
Neehhh, die filmpjes zijn privé. Daar wordt zoveel uitgekraamd, dat kunnen we beter privé houden.
Maar binnenkort komt er nog wel n filmpje met Wil aan de knuppels waarin ie de hele proefronde van het brevet vliegen laat zien [emoji12].
Neehhh, die filmpjes zijn privé. Daar wordt zoveel uitgekraamd, dat kunnen we beter privé houden.
Maar binnenkort komt er nog wel n filmpje met Wil aan de knuppels waarin ie de hele proefronde van het brevet vliegen laat zien [emoji12].
Aangezien er vorderingen zijn bij Wil heb ik mezelf even vreselijk ingespannen.
De motor en regelaar voor de speedkist.
Turnigy DT38 620 KV op 6S met BLheli_32 regelaar, dat heeft ie al gevlogen met een 10x17 prop en veroorzaakte flutter bij de Ion Pro, dus snelheid kan ie wel opbouwen.
Bekijk bijlage 399076
Even een tip hou je zo'n motor in een langere neus krijgt zonder dat er gevloek en gescheld klinkt.
Ik heb een slangetje op de as gemaakt, dat leid ik door de opening in het motorschot.
Bekijk bijlage 399077
Daarna neem ik een stuk tapeind, M3 maar in dit geval M4 en steek dat van voor af door een schroefgat en schroef het in de motor.
Niet te diep, 2-3 mm is zat.
Bekijk bijlage 399078
Dan trek je de motor naar voren dmv het tapeind en kan je het tegenoverliggende schroefje in de motor schroeven, daarna het tapeind eruit en het andere schroefje erin.
Bekijk bijlage 399079
.Simpel...
En dan moet dit ongeveer haalbaar zijn.
Bekijk bijlage 399086
GJ