Bij conrad, ja waarom ook niet, zou ik zelf niet aan gedacht hebben

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij conrad, ja waarom ook niet, zou ik zelf niet aan gedacht hebben
ehhh ik heb nog helemaal geen zender Klaas...alles van de hand gedaan naar de Eper modelbouwers 10 jaar geleden of zo.Eugene, Die Volksreglers zijn prima en laten je motoren lekker langzaam draaien. Helemaal niet erg als ze onbelast 6.000 toeren lopen. Heb je een zender met een dual rate functie dan regel je het zo dat je op dual rate minder uitsturing hebt en schaalsnelheid vaart. Door een schakelaar om te zetten valt dual rate weg en heb je het volle vermogen om te slepen. Gr. Klaas.
Graag Sjoerd!Hallo Eugene,
Heb je al verteld dat ik geen prof ben wat betreft motoren en Vaartregelaars. Ik heb in alle schepen Brushless (borstel loze) motoren liggen. Het grote voordeel van deze motoren is de kracht tov de afmetingen en is ook nog eens energie zuinig. Zou daar toch eens naar kijken/informeren. De techniek is anders, zo ook de regelaars. Ik zou nog kunnen kijken wat ik in de Union Sovereign heb geplaatst. Die is ruim 1300 mm lang.
Toch wel fijn wanneer iemand je bevestigd! Top hoor dat meedenken. Ga gelijk weer verder met mijn bouwverslagDe leiding rechtsboven in de doorgang is een 2" 150# leiding en dus 50.8mm.
Als ik beide leidingen op de foto meet dan meet ik voor de 2" leiding 4mm en de paal 8mm.
Volgens mijn bescheiden mening is die paal dus 4".
101,6mm schaal 1:50 = 2.03mm.
Ik vermoed je wel goed zit met 2 of 3 mm.