Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
plotterwelt zei:"kp" is nog de oude kracht eenheit Kilopound.Christiaan Vis zei:
De eenheit is nu Newton.
Mvg Johan
Schotje word niet met carbon behandelt.![]()
Dan ga Ik aan de andere kant niet carbon lamineren om hem zwaarder te maken.
1 laag carbon brengt geen stevigheid , alleen gewicht.![]()
Alhoewel het borgen van scharnieren met UD Carbon materiaal daar ook een goed voorbeeld van is.
Ben benieuwd hoe je nu met het gewicht zit, vooral gezien de getallen die je geeft bij het voorbeeld van het Funtana richtingsroer.
Hehe, iemand die het enigzins snapt. Het is niet alleen gewicht toevoegen, maar ook redelijk duur materiaal lekker ineffecient gebruiken.
Vliegtuigmultiplex scheurt niet.-stevigheid (het hout zal niet snel scheuren meer)
Als je ringetjes onder de boutjes en moertje doet, druk je bij vliegtuigmultiplex niks in.-indrukken van de bouten (het schotje wordt harder, dus je drukt het niet kapot meer)
-bescherming tegen brandstof
Jammer dat daar niemand wat van ziet met de motorkap er op.-de looks
Vliegtuigmultiplex scheurt niet.
Als je ringetjes onder de boutjes en moertje doet, druk je bij vliegtuigmultiplex niks in.
Dan zou Ik toch de motor maar eens na laten kijken, die van mij lekken nergens.
Jammer dat daar niemand wat van ziet met de motorkap er op.
Toch wel, mensen kijken altijd vanaf de opening aan de voorkant naar binnen, aangezien daar het meest interessante stukje techniek van een modelvliegtuig zit
O jawel hoor, een goede M6 bout met ring kun je zonder al teveel kracht te zetten al zo vastdraaien dat je een flinkje afdruk in het hout achterlaat, zelfs als het met cfk gelamineerd is heb je dat nog een beetje (maar wel een stuk minder)
Ik zie ook niet veel carbon in dit kappie!![]()