On the Edge

Normaal komen er 4 5955TG (of 7955) op de richting (2 langs elke kant), 4 op de hoogte (2 langs elke kant), en 3 op elke rol. 14 in totaal voor de stuurvlakken en nog 2 voor gas/choke.
@rufter: Als je de motor besteld, vraag of de headers passen voor de Edge. Aircraft international maakt headers voor de Hempel edge/extra moest het nodig zijn.
 
@rufter: Als je de motor besteld, vraag of de headers passen voor de Edge. Aircraft international maakt headers voor de Hempel edge/extra moest het nodig zijn.
Kan je niet even aan Hempel zelf vragen wat hij erin heeft zitten, dan past het zeker.

Moet hier ook smoke inkomen?
 
Er komt smoke in.
Hempel heeft mufflers, die hoeft niet echt stil te zijn in het midden van de woestijn ;). Die met canisters hebben de headers van aircraft international
 
Normaal komen er 4 5955TG (of 7955) op de richting (2 langs elke kant), 4 op de hoogte (2 langs elke kant), en 3 op elke rol. 14 in totaal voor de stuurvlakken en nog 2 voor gas/choke.
@rufter: Als je de motor besteld, vraag of de headers passen voor de Edge. Aircraft international maakt headers voor de Hempel edge/extra moest het nodig zijn.

Zijn die 7955's al ergens te vinden ?

edit: ja dus :)
Hitec RCD :: Servos :: digitale Servos :: HS-7955TG
prijsverschil met de 5955 is niet groot

Mvg
 
Laatst bewerkt:
2 5955TG per hoogteroer en 3 per rolroer en 4 op de rudder zal dan nog niet overdreven zijn denk ik, hangt er vanaf wat je ermee wilt doen natuurlijk e.

Bv: Op de krill yak gebruiken ze nu al 3 op de rudder 2 per hoogteroer en 2 per rol
 
Belachelijk kleine tank als je de foto's zo ziet Wim...

Als ze niet groot genoeg is, kunnen we nog altijd die 2 liter tanks van de Extra gebruiken ;)

2 servo's op de hoogte is voldoende, hoogteroer zal niet veel verschil zijn met die v/d Krill Yak55

Handleiding is er niet bij, er moet te weinig aan gebouwd worden om een handleiding te voorzien;). Alhoewel, dit bouwverslag telt al 4 blz, en er is nog niks gedaan...:rolleyes:
 
Heb hem gisteren live kunnen bewonderen. Prachtig gewoon :eek: en echt groot. Een 2.6m kist die ernaast stond is ineens een héél klein vliegtuig.


Op DOD staan enkele nuttige filmpjes over het installeren van Hitec servo's: hoe ze mechanisch perfect op te zetten en dan te programmeren. Vooral 'No binding through proper linearity!' en 'Inline rudder servo programming methodology.' zijn interessant.
 
Sven, begin al maar te oefenen, iemand zal zich toch nog uuuuuuren met die programmer moeten amuseren.

Groeten, Bart.
 
Servo's kunnen geprogrammeerd worden via de Powerbox Royal. Zou heel simpel zijn (op duits forum gelezen:rolleyes:) en servo's zouden perfect op elkaar kunnen afgesteld worden (geen gezoem van tegenwerkende servo's enkel een beetje van het gewicht v/h roer). Zou toch geen uuuuuren mogen duren...hoop ik...
 
Het "no binding through proper linearity"-filmpje geeft toch de perfecte theorie achter de praktijk weer vind ik.

Wim, weet ge al iets van de headers voor de Cub? Dan kan alles samen bij 3W besteld worden.
 
Back
Top