On the Edge

Alright!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaaaz, brengt mij zaterdag anders maar e stuk edge mee, iets om mij na het metsen te bezigen.

Bak van de Robby zeker ? :)
Gaat gij hem bouwen ?

Mvg

Nick, ik denk dat deze een gezamelijke inspanning gaat vergen.

Ik heb hem juist in het werkhuis eens kunnen aanschouwen en ik moet zeggen, hij is enorm! Om servo's en andere elektronica te installeren is er wel genoeg plaats om te werken, voor handen, polsen, onderarmen en zelfs ellebogen.
Ik heb de ruimte opgemeten voor de cannisters en dan kunnen we beginnen shoppen voor een paar uitlaten.
Wim, ik ga nog héél even wachten met de motor te bestellen tot onze Joeri een mailke terugkrijgt van Krumscheid, kan toch zijn dat we de combo van 3W wel moeten nemen.

Groeten, Bart.

nu is dat ook alleen waar wat rondvliegen he Jens

trouwens de eerste is al ter zielen gegaan en hun 2de staat te koop.

Omdat ik hier op het forum regelmatig hoor langskomen dat de 3W/Pefa dempers redelijk luid zijn was ik eens gaan luisteren bij BMB, krumscheid en MTW of zij "stille" dempers hebben voor de 3W 275.

Van BMB en krumscheid heb ik al een antwoord:

BMB zegt dat ze nog geen dempers voor de 275 hebben maar dat ze dit jaar wel met 90 en 100mm dempers gaan komen.
Krumscheid zegt dat we de 105 V-4 dempers moeten nemen en dat er zo al rondvliegen.
Van MTW zal ook zo wel iets terugkomen.

De 105 V-4 demper van krumscheid staat opgegeven tot 120cc en die heeft volgens mij te weinig volume om stil te kunnen zijn.
De XXL demper van 3W/Pefa heeft een stuk meer volume dan de KS demper, dus dat zal dan wel de stilste setup zijn zeker.

Wat denken jullie? 3W275 combo snel bestellen en vliegen zeker.

@Nick
zal een gezamelijke inspanning worden om hem te bouwen zoals Bart al zei, je mag altijd komen helpen!

@Joeri
Is mss idd makkelijker om de combo van 3W te bestellen, da ding moet zo rap mogelijk in de lucht! Ge moet es gaan zien, dan krijg je onmiddelijk zin om ermee te vliegen ;) 70° uitslag is geen probleem YEAH!

bij een benzinemotor is het getal volgens mij altijd de hoeveelheid cc.

Niet altijd, wel meestal:D

Joeri; ik heb 3 sets (voor 3 boxers) Pefa dempers, ik ben wel te spreken over het geluid. Wacht anders tot 13 april, dan kun je mijn 3W140 en 3W150 horen draaien ermee:D

Grt.

Mooi, hij is al binnen :o

Ik denk dat we allemaal gaan verschieten van de grootte van die bak, zal nog een suk groter zijn dan een 3m bak. Als ik een stukske moet helpen plakken of vastzetten weet je me wel te vinden he ;)

kolere wat een bak :) prachtig ding...... hoeveel kg moet er nu op de stuurvlakken? 35+ rol, 25+ per hoogte kant en 50+ rudder?

en plek zat inderdaad, dat geloof ik graag. Bij een 27% kist wordt het al redelijk ruim allemaal.....

Denk wel het dubbele:D (op m'n 3 meter+ zit al 50)

Even voor NL: wat moet je concreet doen/regelen om met zo'n kist te mogen en kunnen vliegen? (papierwerk, keuring e.d.) Is dat ergens te vinden?

Grt.

ja, had even verrekend.... ik dacht zelf aan 2x gewicht kist minimaal, dus 70+ oid... da's een hoop :)

ja, had even verrekend.... ik dacht zelf aan 2x gewicht kist minimaal, dus 70+ oid... da's een hoop :)

3x 25kg jumbo servo achter elkaar, dan blijft het betaalbaar:) Op alle andere roeren iets van een 8811/8711 ofzo....

Grt.

Back