···NEW: HYDRO-FOAM···

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 10-15 modellen die nu worden gemaakt zijn op basis van eigen fabrieksels aan de hand van een bouwplan. Indien er een complete kit te koop wordt aangeboden inclusief alle noodzakelijke onderdelen (eventueel met zender etc.) dan ben ik ervan overtuigd dat dat aantal aanzienlijk toe zal nemen. Voor veel mensen is de huidige methode gewoon teveel gedoe

ja dat denk ik ook. veel mensen hebben geen verstand van zelf een in elkaar te flansen. dus als dat wat toegankelijker zal worden dmv een bouwpakket of een artf. zal dat aantal aanzienlijk verhogen.
niet elke modelvlieger maakt zijn eigen vliegtuig een een depronplaat of balsaplank he. :D

@elwitten: misschien niet iedereen, maar ik maak ze wel zelf van balsaplank of depron
DSC04432-419.jpg
DSC04434-419.jpg

Summertime, building time.
Lekker op het balkon

Wat dachten jullie er trouwens van om er stikkers op te doen met he modelbouwforumlogo 8:

Enneh nog even 2 vragen, jullie gebruiken allemaal carbon om het te verstevingen maar kan dit niet gewoon met glasvezelmat?
En waar bewaren jullie je akkupakket boven of onder in de "cockpit"?

Afijn, stickers zijn gewicht en dat is het laatste wat je wilt.
Er worden carbon STAAFJES gebruik, dus geen carbon-matten of glasvezeldoek.
De accu leg je daar waar je *ideaal*gewicht moet komen te liggen aangezien dit het enigste onderdeel is wat zwaar weegt en waarmee je kan trimmen.

Kan iemand mij alles sturen (of links geven van alles) van wat je nodig hebt om de Hydro Plane te maken! Gelieve in het Nederlands want ik ben zeer selcht in Engels!
En weet iemand ook hoe duur dit ongeveer kan gaan kosten zo'n Hydro Plane?
Hopelijk helpen jullie mij snel want dit is echt een Gadget / Wanna have!

En waar worden die carbonstaafjes op gedaan ik zag dit alleen in het engels staan. Of in nederlands met elevons etc, en die ken ik niet. :oops:
p.s. Zeker alleen micro servo's bruikbaar :?:

Wie wil weten hoe en wat leest de 386 postings maar door van dit topic....je hebt uiteindelijk vakantie, dus alle tijd.
Liever lui dan moe, begin er dan maar helemaal niet aan.

Een *ongeveer* prijsindicatie.
(Servo'tje hoogteroer 35 euro)
Servo'tje richtingsroer 35 euro
Servo'tje rolroer 35 euro
Ontvangertje 35 euro
Speedregelaartje 25 euro
Motortje 15 euro
Depron 4 euro
Carbonstaafjes 10 euro (?)
Lipocellen ????

Servo'tjes wegen zo'n 4,3 gram per stuk.
Iets zwaardere kosten ook iets (veel) minder bij http://www.rctechnics.nl/

€ 40,00 - 5 stuks van 9 gram!
€ 50,00 - 5 stuks van 5,9 gram!

De carbonstaafjes worden gebruikt zowel als stuurpennen als voor versteviging over de breedte van het model.
Tevens staan ze schuin tussen dek en richtingsroeren.

Een *ongeveer* prijsindicatie.
(Servo'tje hoogteroer 35 euro)
Servo'tje richtingsroer 35 euro
Servo'tje rolroer 35 euro
Ontvangertje 35 euro
Speedregelaartje 25 euro
Motortje 15 euro
Depron 4 euro
Carbonstaafjes 10 euro (?)
Lipocellen ????

De carbonstaafjes worden gebruikt zowel als stuurpennen als voor versteviging over de breedte van het model.
Tevens staan ze schuin tussen dek en richtingsroeren.

Je bent de afstandbedienign vergeten, want die heb ik niet! En hoe duur mag die kosten? Een 4 kanaals toch?

BigBoat zei:
(Computer)zender zal tussen 100 en 250 euro kosten.
Waar kan je hem dan kopen / nestellen voor €100? Want dat zou ik zeer handig vinden als het zo goedkoop is! Want als ik boven de €500 euro kom kan ik hem beter origineel kopen uit de USA voor €576 want daar kan je hem in een bouw pakket kopen, maar dan kan hij wel korte afstanden vliegen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back