···NEW: HYDRO-FOAM···

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door prop-er, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tja... ik vind het wel handig, dus als static dat blijft updaten is het wel bruikbaar (voor mij)
     
  2. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    Je moet je alleen wel registeren.. ben ik geloof ik niet van plan.

    Waarom maak je het niet public?
     
  3. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

  4. statiic

    statiic Guest

  5. prop-er

    prop-er Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 sep 2004
    Berichten:
    5.014
    Locatie:
    Moordrecht
    Electrovliegen blijft toch een behoorlijk internationaal gebeuren, als je enkel prijs stelt op de nieuwste en mooiste onderdelen tegen een goede prijs.

    Je kunt vragen of Marijn er wat voor voelt om deze motortjes in te kopen, maar dan zal hij toch minstens een aantal bestellingen nodig hebben.

    http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=614

    Ik heb eindelijk m'n nieuwe airbrush binnen. Dat betekend spuiten vanavond !!!
     
  6. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    ik kreeg net dit mailtje..

    Filmpje had ik nog niet gezien..


    Liebe Modellbaukollegen,

    Derzeit das Kultmodell schlechthin: Hydroplan, Hydrofoam, Miss Fanfold oder von uns auch liebevoll "Fliewatüt" getauft. Aus Depron, mit einer "Spannweite" von 42cm und einer Länge von 63cm in Brett/Deltakonfiguration.

    Dieses Modell kann (so der Pilot kann) fast alles: Auf dem Wasser schwimmen, auf dem Land fahren
    und sich in die Luft erheben, wo es durch enorme Wendigkeit auffällt. Wer ein Modell der Shockflyer-Klasse beherrscht, wird auch mit dem Fliewatüt klarkommen.

    Wir liefern den passenden Satz an Depron-Frästeilen, Ihr bekommt bei uns aber auch notwendiges Zubehör für den Aufbau, wie Antrieb, Akku, Servos, Rudergestänge, Ruderhebel, Scheuerleisten, Verstärkungsstreifen.

    Neugierig? Ein Blick lohnt hier:
    https://www.flugmodellbau.de/oscommerce/catalog/product_info.php/products_id/475

    Das Original-Video:
    http://www.flau.de/video/hydrofoam.wmv

    Jetzt bestellen und noch in diesem Monat fliegen!

    Ihr und Euer Team von
    flugmodellbau.de

    P.S.: Weil danach öfter mal gefragt wird: Für Anfänger nicht geeignet.

    --
    Dieser Newsletter wurde im Shop von http://www.flugmodellbau.de abonniert und kann dort auch wieder abbestellt werden.


    Peter
     
  7. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    ModelbouwHolland pakketje nog niet binnen :roll: Straks is m'n bestelling uit Japan nog sneller ;)

    Nouja, ben inmiddels begonnen met de bouw. Eerst het uitsnijden van die onderdelen :)mad:), en momenteel liggen de drijvers te drogen. Past allemaal precies, alleen staat er wel wat spanning op de bolling in de drijvers.
    Gelijmd met Bison Construktie PU bruislijm. Schuimt mooi de naadjes dicht. Geeft alleen we lelijke gele plekken. Ik hoop dat ze waterdicht zijn.

    Ben van plan het model (deels) fel oranje te spuiten. Dat rode hebben we nou wel gezien.

    Het valt me op dat er zeer veel positieve reacties op dit model waren, en dat het aantal gebouwde nederlandse modellen bijna op een hand geteld kunnen worden.. kom op jongens!
     
  8. BigBoat

    BigBoat Guest

    De Depron ligt hier niet voor het opscheppen, anders was ik al lang aan het bouwen :?
     
  9. kris_geusens

    kris_geusens

    Lid geworden:
    14 aug 2003
    Berichten:
    544
    Locatie:
    Begijnendijk (B)
    Erwin, hoeveel stroom trekt deze combinatie, oftewel: kan dit met een Tsunami10 regelaar ?

    Kris
     
  10. Vale Ouwe

    Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 feb 2004
    Berichten:
    6.317
    Locatie:
    Hell
    Volgens onderstaande specs. mag het geen probleem zijn die regelaar te gebruiken.
    [​IMG]
     
  11. kris_geusens

    kris_geusens

    Lid geworden:
    14 aug 2003
    Berichten:
    544
    Locatie:
    Begijnendijk (B)
    maar je hebt toevallig geen meting gedaan ;-)

    Kris
     
  12. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

  13. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    :!: heb de laatste pagina's met onzinnige berichten opgeruimd.
    Het is hier geen chatbox.

    Misschien een idee om het hele draadje op te gaan schonen van berichten die niet bijdragen aan het onderwerp, om het voor de nieuwkomers leesbaar te houden?
    Of deze draad op slot gooien en een nieuwe topicstart te maken met een mooie samenvatting van deze draad (prop-per?)

    Voorstanders / tegenstanders?
     
  14. Vale Ouwe

    Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 feb 2004
    Berichten:
    6.317
    Locatie:
    Hell
    Ik zou deze draad niet sluiten.
    Immers dan zakt zij tot de peilloze diepte der database terwijl er juist veel nuttig informatie staat.
    Opschonen is een beter idee, maar wel veel werk. :wink:
     
  15. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    De bedoeling is juist dat er een samenvatting wordt gemaakt van deze draad als topic start van de nieuwe draad. Zo hoef je geen 35 pagina's door te worstelen als je nieuw bent. Het probleem is dat je nu elke keer weer nieuwelingen vragen in deze draad gaan stellen die allang duidelijk zijn als je de draad hebt doorgelezen.

    Zo wordt het ook gedaan op andere forums overigens. Zoek maar eens op "Het grote" op http://gathering.tweakers.net/
     
  16. prop-er

    prop-er Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 sep 2004
    Berichten:
    5.014
    Locatie:
    Moordrecht
  17. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    Helemaal top!!

    dan kan deze op slot. Verder in het aangeven draadje van propper.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina