···NEW: HYDRO-FOAM···

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik 't uitproberen aan iemand anders overlaat. Ik mis dan toch wel een goede zender, waarop je de roeruitslagen kan mixen, en proportioneel kan maken.

Zodra het budget het toelaat komt er een MPX cockpit.

Watje.. ;)

( Maar was leiuk om even kennis te maken in Oss, ben gewoon jaloers op je Rhino skills :) )

Haha, Peter, Rhino en ik hebben een innige relatie met elkaar die nooit meer overgaat. Ik heb alleen nooit aan versie 3 kunnen wennen. Hopen dat de binnenkort uitkomende versie 4 weer wat logischer wordt. BTW, de magneetjes zitten erin, nog bedankt voor je aanbod. Nu alleen nog even de uitslag van de uitlaatpijp uitprinten, en plakken maar.

Dan moet ik nog: canopy (uurtje werk, morgen) floats waterdicht maken, en alle electra installeren.

Hoe zou die gaan?

Ik heb mijn hydrofoil afgekit met doorzichtige kit, 100% waterdicht.

In de badkuip 3 uur getest, was ok :)

vanavond de electronica inbouwen & testen :)

Ik heb tijdens de bouw veel foto's gemaakt en deze zijn hier te zien:

http://foto.modelbouwforum.nl/thumbnails.php?album=151

De foto's zeggen denk ik bijna alles, uiteraard hier en daar carbon gebruikt, de cockpit met schuurmachine uit een stapeltje met UhuPor geplakt depron etc...Aan onderzijde glasvezeltape geplakt, moet voldoen de zijn voor op gras.....(En water)
Drijvers zijn dicht te maken door ze met secondenlijm in te smeren of met acryllak.

EDIT: Heb het neusje en bakje verder uit laten steken als het origineel (11 cm), dit om meer met de accu te kunnen schuiven ivm juist zwaartepunt....

Peter

HydroPlane016.jpg

Gaat natuurlijk mee naar de meeting in Nijverdal, alleen ben er ik er als het tegenzit alleen op zondag....
Succes met bouwen heren :D

Peter

Jeroen van Gog zei:
Ziet er goed uit Peter! Neem je hem 9 Juli ook mee? Mischien hebben Marcel en ik ze dan ook wel klaar.

Groeten jeroen.

is er dan een meeting? (publiekelijk?)

Zijn er uberhaubt indoor meetings in nederland?

Let op Pjotrr, volgens de duitsers ligt het zwaartepunt op 80mm van de voorzijde, in plaats van 95mm. Ziet er goed uit!

Klopt, bij al die vlakke plaat / pizzaflyer / Drenalyn dingen zit je rond de 20% vanaf voorlijst....

Inmiddels weer wat bouwfoto's aan mijn gallery toegevoegd
(zie link vorige post)
Dit is het voorlopig eindresultaat :)

HydroPlane024.jpg

95 gram leeg....

@Marijn:

Wanneer krijg je die buitenloper van 15 euri met 450 gram trekkracht weer binnen?
Lijkt de ideale motor voor dit vliegbootje ;)

Peter

Misschien leuk als je (evt. met handel) ook naar Nijverdal komt?

8O Marijn, wat goed! Mijn held! Heb je al wat verzonnen op de grote basis plaat?

Ik hoop ontzettend dat je ongeveer midden augustus een pakketje hebt in je winkel. ;) Dan kan ik samen met nog een cameraad Centerparcs Loohorst onveilig gaan maken. :twisted:

@Marijn
Kom maar op met die gefreesde plaatjes :)
Zijn vast veel liefhebber voor....

normal_HPIM0342.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back