1:1 auto tuning V2

• Topicstarter Topicstarter juul kabbas
  • Startdatum Startdatum
wagen%20at%20meeting.jpg

Zo ziet de mijne er nu uit, qua uiterlijk nog niet echt veel aan gedaan maar het onderhuidse vond ik belangrijker. Nu gaat er als eerste flink wat laswerk aan komen en nog een ander kleurtje, maar goed eerst ff sparen....heb immers meerdere hobby's :-p

Roy

bennieboy90 zei:
mooi mooi .

wat voor blok ligt erin ?

Hier ligt een PB blok in, oftewel een van de laatste type 2 GTI blokjes. Deze heb ik nog laten tunen.

Roy

velgen niet zo mijn smaak je hebt hem mooi elegant gelaten .

of ga je hem nog optisch verder tunen >

bennieboy90 zei:
velgen niet zo mijn smaak je hebt hem mooi elegant gelaten .

of ga je hem nog optisch verder tunen >

Ik wil nog andere knipperlichten, ff laten spuiten dus andere deurgrepen, strakke achterklep en die rand langs de zijkant van de wagen weg laten lassen. Niets echt mega ingrijpends, maar gewoon de strakke lijnen van de wagen nog strakker maken. Ik vind dit model juist zo mooi, dus dan ga ik er geen heel andere wagen van maken natuurlijk. Gewoon dezelfde lijnen en strakke vormen enzo verder doorvoeren.

Roy

hehe kan heel goed zijn :wink: :D :D
Geef mij toch ma import-style zenne :wink: :wink:

bennieboy90 zei:
hoe ga je hem spuiten > kleuren patronen ?

Gewoon strak

Voor mij never nooit een 2fast2furious look....past ook niet bij dit type auto. Ik wil gewoon een cleane en strakke rit hebben. Gaat dus ook 1 kleur gespoten worden, welke weet ik nog niet maar ik wil wel een mooie lak hebben. Zal wel een lak worden met een effect, maar geen flip flop ofzo.

Roy

heb zondag even een (afspraak met de dealer) Lancer Evo 7 opgehaald, wat een machine ! Ik ben er heeeel blij mee ! 8)

Vetjes. 8) Die hoef je niet meer te tunen daar hou je iedereen me bij.
Me neef heeft een honda crx heeft die helemaal opgeknapt. Daar rijd die ook aardig wat autotjes mee eruit. :lol:

Viper-RC zei:
"even" een evo opgehaald 8O , foto's graag!
(geld te veel? :P )
Foto's probeer ik morgen even te maken !

at cees : Jep zon crx heeft al een best snelle motor !

Waar blijven die foto's dan??

En ff flink offtopic.........

Je hebt inmiddels ( qua modelbouw ) een mrx4 een dikke buggy met rb en nog wat staan?!?!?! Je zou kappen aan mensen verkopen maar je laat geen **** van je horen?! wat is dat??

En je hebt thuis een Evo en een dikke bmw m5 stond ergens?!

Ik wil onderhand wel een keer wat foto's zien :wink:

oja....je hebt naar mijn weten een paar keer een meeting op gesteld maar bent er naar geen 1 geweest :P het wordt volgens mij steeds leuker!

Wanneer de modjes het uit de hand vinden lopen mag je van mij gerust het bericht wissen

heb zondag even een (afspraak met de dealer) Lancer Evo 7 opgehaald, wat een machine ! Ik ben er heeeel blij mee !

. ja ja welke dealer heb jij hem gehaald dan .
en uit welk jaar komt . hij wat voor kleur heeft hij .

no-excuse zei:
Waar blijven die foto's dan??

En even flink offtopic.........

Je hebt inmiddels ( qua modelbouw ) een mrx4 een dikke buggy met rb en nog wat staan?!?!?! Je zou kappen aan mensen verkopen maar je laat geen **** van je horen?! wat is dat??

En je hebt thuis een Evo en een dikke bmw m5 stond ergens?!

Ik wil onderhand wel een keer wat foto's zien :wink:

oja....je hebt naar mijn weten een paar keer een meeting op gesteld maar bent er naar geen 1 geweest :P het wordt volgens mij steeds leuker!

Wanneer de modjes het uit de hand vinden lopen mag je van mij gerust het bericht wissen

No-Excuse

Die M5 is inmiddels verkocht , en daar heb ik een Evo voor in de plaats nu. Ik heb nog NOOIT een meeting voorgesteld (Wel misschien om eens te rijden) Die buggy is ook verkocht (hou ebay eens in de gaten knul)

Dus ga aub nu niet iemand beschuldigen van dingen die je nog niet eens weet, succes !

Edit Dealer was Weyers te rotterdam.

Ik beschuldig je nergens van, knul. Moet je mn berichtje lezen. En wat betreft die kap die je zou " verkopen" dat is zo te zien niet gebeurd. Dat hele topic staat vol met berichtjes van die kerel dat jij niks van je laat horen.

Zo te zien willen meer mensen foto's zien. So bring it on.....

Nu we het toch over foto's hebben wil ik je eigen circuitje ook wel eens zien!
lthmofo zei:
met de pro's rij ik alleen op het circuit , en ik heb op mijn terrein een mooi stukje asfalt (speciaal voor rc laten leggen) , rijden we soms wedstrijdjes , altijd lachen
Of heb je je huis toevallig ook verkocht met je land erbij? :)
Stel dat het zo is, bied ik hierbij mijn excuses aan, in tegenstelling tot mijn naam.... :wink:

lthmofo zei:
Is hier animo voor een offroad meeting ?

Ik kom dan rijden met een Inferno MP777 met rb motor.

En in omgeving Eindhoven

Dat noem ik trouwens een meeting.... :P

Back