1:1 auto tuning V2

• Topicstarter Topicstarter juul kabbas
  • Startdatum Startdatum
Foto=TWMRRLN8

mijn auto vraag me af wat jullie jury hier van vinden...

Ik ben niet echt 'jury' maar ik vind hem wel erg gaaf!
Hij is niet zo overdreven met daar een spoiler, daar een verlaagd bumber etc etc. (ook al is dat ook wel erg mooi :P )

Nick 8)

Kyosho T5 zei:
TJa..... och....wat zal ik zeggen.....

ik hou niet zo van al die jochies die na het zien van "the fast and the furious" allemaal hun golfjes, civic's kadetjes astra's enz opleuken met een "verstelbare"alu-heckspoiler, brede velgen en lage spoilers, illegale neons onder de auto en van die lelijke achterlichten met spiegels rond de lampjes... de auto's worden er maar zelden mooier van, en nog minder vaak meer waard dan het geld dat er ingepropt is...

Niet mijn smaak, sorry

moet je bekenne.. onze club... was daarvoor AL met straatraces bezig.. maar door de film zijn er legale evenementen gekomen omdat het steeds gevaarlijker/drukker werd.. Maar bij midlands is er een show off team bijgekomen.. die niet een "halfords wagen"kan noemen... de import van juul... is 1 van de voorbeelden die niet zoals jij het beschijft... zown auto noemen.. miss wel een is de film een inspiratie maar mensen die veel geld/tijd insteken kan je niet vergelijken met iemand die ze bumpers en stickers van markplaats/halfords besteld..

O o o, wat een autoverkrachters zitten ertussen zeg...Het zou verboden moeten worden :|
Die Mini`s zijn wel erg leuk :D En die Lotus zou`k ook wel`ns mee willen spelen :lol:

Hoi,
Zelf rijd ik maar in een simpele turbo diesel. Echter auto's vind ik wel super om naar te kijken etc.

Al dat tunen vind ik zelf niet zo nodig. Ik heb liever een auto waarvan je niet ziet dat hij snel is.. zolang ik het zelf maar weet ;)
Nu ben ik zelf geen fan van mercedes...(het is ook geen eens mercedes) maar dit is toch erg leuk speelgoed :) http://www.brabus.de/fahrzeugangebote/geb_d.htm Leuke station car met een 426 pk's of een leuke 5 deurs met 640 pk en toch zie je er niets van ;) das pas leuk.

Groeten Vincent

tja ik ben gek op alles met wielen alleen na het verschijnen van 3 kids word het wel anders de subaru 555 met chip en rvs uitlaatsysteem en de motor eruit en daar kwam een busje :wink:
Een VW T5 en dan toch maar een paar optie's
174 pk (gechipt naar 197 pk 450nm) snoecks prestige, antreciet leer ,sidebars, multivan achterramen opgeplakt en ook getint net als de rest,Multivan lampen rondom met Xenon voor,Panasonic Navigatie met DVD scherm voor 6,5 inch en achter een 13,3 klapscherm aan het plafond,draadloze koptelefoons ,19 inch ABT velgen met dunlop sp 9000 255/40 banden,multivan bumperpakket,klasse 3 alarm,comfort en elektrisch pakket 2 airco,cruise control ,slechtweerpakket,verwarmde stoelen,stinger enz enz :P

Ik ben dus een van die mensen waarom ze snelheidsbegrenzers op busjes willen :lol:
T5.jpg

sorry voor de slechte kwaliteit foto maar ik heb nooit fansoenlijk foto's genomen
Wel een filmpje van mijn busje onderweg
www.spitsheuvel.nl/patrick/T5.wmv
Hij kan nog een klein beetje sneller maar het was slecht weer en dan ook zelf filmen gaat wat lastig.
Tja hij is niet zo snel als mijn oude subaru :( maarja hij weegt dan ook 2200kg :roll:

Tja met die klere herrie op de achtergrond (of moest dat muziek voorstellen) zou ik ook heel snel maken dat ik thuiskwam. 8)

DjangoT zei:
zie kramer in je msnadres

heb jij toevallig kadet gereden? en vanplan om een audi tehalen?? of is tid een ander

Dat is mijn broer in kwestie en ja die heeft een kadet gsi gehad en later een audi 80. momenteel rijd hij een polo :lol: :lol:

ben berucht hahahah.

idd mooie foto's ons clubbie had de beker weer gewone:P

ik vind wel mooi om deze even telaten zien...

http://www.ijske.carpcatcher.nl/view_album.php?set_albumName=20050611AfscheidRichardHekMidlands
"meeting" voor richard van hek.. die dodelijk verongelukt is op een motor. grote opkomst was er voor deze jongen.
en dan maakt het niet uit als je ff domweg gezegt komt met een fiat500.. het gaat om het respect voor je mede mense met de zelfde passie.

onze summer 2005 pics.. verschillende dagen :p
http://www.ijske.carpcatcher.nl/view_album.php?set_albumName=20050623-26AutomaxxSummerEditie

Die VW Transporter is wel netjes gedaan, mooi beschaafd en functioneel :D
Alleen zou`k er niet te vaak dat soort filmpjes mee maken...filmen en rijden...hoeft maar 1 zondagsrijder op de weg te zitten en`t wordt een shortwheelbase T5.

burner: wat een kleine wereld hé :P
denk dat jij deze corsa wel herken ;)

-tekoop!!-
M4100023.jpg

prijs is min. 7.000.
voor echt geintreseerde kan ik via pm. Je naar de eigenaar 06/email verwijzen. Graag geen prijs discussie hier.

DjangoT zei:
idd mooie foto's ons clubbie had de beker weer gewone:P

ik vind wel mooi om deze even telaten zien...

http://www.ijske.carpcatcher.nl/view_album.php?set_albumName=20050611AfscheidRichardHekMidlands
"meeting" voor richard van hek.. die dodelijk verongelukt is op een motor. grote opkomst was er voor deze jongen.
en dan maakt het niet uit als je even domweg gezegt komt met een fiat500.. het gaat om het respect voor je mede mense met de zelfde passie.

onze summer 2005 pics.. verschillende dagen :p
http://www.ijske.carpcatcher.nl/view_album.php?set_albumName=20050623-26AutomaxxSummerEditie

Van richard hek ken ik, echt erg wat er gebeurd is toen. Hij komt ook uit woudenberg en ze broertje zit bij mij op school.
Veel te jong overleden. :cry: :cry:

jij dan ook gecondoleerd.. nog. Idd zeker jong 23 jaar geworden. :cry:

Autotuning is niks voor mij, ik kan er geen geld aangegeven, maar ik kan het best begrijpen dat anderen dit wel doen. Ik heb meestal de indruk dat de heren in een uitgebouwde kar vrij voorzichtig rijden (integenstelling tot de firmawagens).
Af en toe kom ik wel eens een gek tegen, die dan illegale spullen op zijn auto staan heeft die ronduit gevaarlijk zijn.
- stoplichten die omgekeerd werken: die continu branden en uitgaan als er op de rem wordt geduwd.
- rode koplampen en dan maar scheuren op smalle banen. Dat was ook de schrik van mijn leven.
Dit zijn dan wel 2 gestoorde uitzonderingen.
Ik blijf het wel grappig vinden om ze te zien slalommen over vluchtheuvels, als ik er dan naast jump tegen 90 met mijn oude rammel escord met 300000km op de teller

Awel he t'zijn die gekken dat onze hobby een slechte naam geven... :wink: Mijn auto is me teveel waard voor wa mee te gaan racen en dergelijke!
En da van die vluchtheuvels, tja da hoort er nu eenmaal bij he :D :D :D

vorig jaar helaas m'n mini cooper moeten verkopen ivm gezinsuitbreiding.

Specs:
1992 1300i Copper, opgeboord toto 1380
K&N filter
Minisport nokkenas, kleppendeksen, klepdrangers en uitlaat
Sparco Junior kuipen
Sparco 4 punt gordels
Superchip
Minilite 12inc velgen
JVC El Cameleon head unit.
Rockford versterker en speakers
Spax schokbrekers
En fuzzy dice aan de spiegel :P