1/12 lipo chassis

DE test's die ik heb gezien met 1S Lipo bleken uit te wijzen dat deze toch al snel 2 á drie tiende langzamer was. En ook nog eens halverwege de run aardig in zakte. Ook zagen we dat in het binnenveld Lipo erg competatief is, misschien wel sneller, maar op het rechte stuk legt de 3,7V het toch af tegen 4,8V. Ga je nu nog meer gewicht in je auto plaatsen haal je denk ik alleen maar "voordeel" weg... Maar dat is een aanname, dat heb ik nog niet getest.

Groet Robert

Ja, maar ik rijdt 2x3.7V hè. Dus 7.4V.
Verliest mss wel iets door gewicht maar wint dan weer iets door > 4.8V?(ook op rechte stuk deze keer)
Of zit ik helemaal mis in men redenering?

grtz

Ow dat had ik niet helemaal door. Waarschijnlijk zal hij met zo veel power gewoon een Modified lijken met bijvoorbeeld een 10,5T motor... 7,4V is veel veel meer power!

Groet Robert

Ow dat had ik niet helemaal door. Waarschijnlijk zal hij met zo veel power gewoon een Modified lijken met bijvoorbeeld een 10,5T motor... 7,4V is veel veel meer power!

Groet Robert
Ja dat is waar maar veel leuker en zeeeeer lange rijtijd....
Enkel krijg je problemen als je tussen 10.5 stock klasse rijd in een FUN wedstrijd waar je niks kunt winnen of verliezen zijn er toch van die fanatiekers die altijd op iets moeten zagen of ze zijn niet tevreden die dag...
Had mijn regelaar en zender zo ingesteld dat ik niemand op pure kracht heb ingehaald maar ja .....

Volgende keer een deelnemer minder hé..

tja die mensen zijn er altijd zeker...
maar van mij moeten ze allicht geen schrik hebben...
ooit al ne kleine op een driewieler den tour de france weten winnen?
;) ik rij namelijk zelden/nooit

ben benieuwd hoe jij je saddles verwerkt hebt dirk.
rij je ook in brecht?

grtz

tja die mensen zijn er altijd zeker...
maar van mij moeten ze allicht geen schrik hebben...
ooit al ne kleine op een driewieler den tour de france weten winnen?
;) ik rij namelijk zelden/nooit

ben benieuwd hoe jij je saddles verwerkt hebt dirk.
rij je ook in brecht?

grtz
Yes ik rijd ook in Brecht, woensdag meestal en soms vrijdags..

Back