Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moeten we eerst ff weten wie de Black Art levert....
En ach, het is maar een body.. een ander is zo aangeschaft.
Savox, is dat moelijk te krijgen dan?...
Anders moeten we iets anders hebben, wat zei jij ook alweer?
Stefan en ik hebben niet zoveel gereden als jij dit jaar Hans, en Tersteeg al helemaal niet....![]()
Daarom zal ik het moeten doen met een hobbywing (of turnigy=hetzelfde) ,kijken of het veel scheelt ...
Speelt de motor nog een belangrijke rol of is de regelaar de doorslaggevende factor ?
Als het geen 0-graden spec is ... en dat is het niet, speelt de regelaar de hoofdrol.
Houdt dat in dat we eigelijk met zijn allen naar een regelaar toe moeten van > € 200,- ?
In ieder geval duidelijk dat het budget grotendeels naar de regelaar moet. Nu heb ik niet direkt de intentie om wedstrijden mee te doen maar met de onderlinge trainingspartijtjes is het wel leuk als we met min of meer dezelfde spullen rijden.
Houdt dat in dat we eigelijk met zijn allen naar een regelaar toe moeten van > € 200,- ?
Wel raar de enquête geeft aan dat men liever rijd zonder vertiming en dan nu toch weer een oorlog met regelaars ontketen.
Wel raar de enquête geeft aan dat men liever rijd zonder vertiming en dan nu toch weer een oorlog met regelaars ontketen.
met het lage voltage van 1S lipo en een 13.5 motor hangt straks wat power betreft weer alles af van je regelaar. dit gaat dus de zelfde kant op als we nu hebben in de TC. maak je borst maar nat![]()
ik denk dat het beter was geweest om een keer schoon schip te maken.(zie ETS) maar Oke als niemand klaagt is men er wel kontend me denk ik.
Gr Richard Van Gelder
Moet ik van hobbwing nu de eZRun hebben of de Xerun ? Weet jij wat het verschil is ?
In ieder geval duidelijk dat het budget grotendeels naar de regelaar moet. Nu heb ik niet direkt de intentie om wedstrijden mee te doen maar met de onderlinge trainingspartijtjes is het wel leuk als we met min of meer dezelfde spullen rijden.
met het lage voltage van 1S lipo en een 13.5 motor hangt straks wat power betreft weer alles af van je regelaar. dit gaat dus de zelfde kant op als we nu hebben in de TC. maak je borst maar nat![]()
ik denk dat het beter was geweest om een keer schoon schip te maken.(zie ETS) maar Oke als niemand klaagt is men er wel kontend me denk ik.
Gr Richard Van Gelder