1:12 stock regelement MACH indoor

Welke combi van regelaar motor en accu voor 2010/11

• 10,5 Regelaar vrij accu vrij

Votes: 3 6,4%
  • 10,5 Regelaar vrij Lipo

Votes: 13 27,7%
  • 10,5 Regelaar zonder vertiming accu vrij

Votes: 5 10,6%
  • 10,5 regelaar zonder vertiming Lipo

Votes: 22 46,8%
  • 13,5 regelaar vrij en accu vrij

Votes: 4 8,5%

• Total voters
    47
bmtuning levert blackart kappen en savox servo's

Alexander ik was dat er nog vergeten bij te zeggen een booster of ontvanger accu de nieuwe lrp die kan op 3.7v en die heeft er volgens mij 1 ingebouwd maar daar heb ik geen ervaring mee.

Groeten

John

Moeten we eerst ff weten wie de Black Art levert....
En ach, het is maar een body.. een ander is zo aangeschaft.
Savox, is dat moelijk te krijgen dan?...
Anders moeten we iets anders hebben, wat zei jij ook alweer?

BA004 --> BMTuning of ondertekende
Goede Servos: Graupner DS 8025 of DS 5491, rijden wij al 2 jaar mee... nog goedkoper dan Savöx ook.

Stefan en ik hebben niet zoveel gereden als jij dit jaar Hans, en Tersteeg al helemaal niet.... :cool:

Daarom zal ik het moeten doen met een hobbywing (of turnigy=hetzelfde) ,kijken of het veel scheelt ...
Speelt de motor nog een belangrijke rol of is de regelaar de doorslaggevende factor ?

Daarom zal ik het moeten doen met een hobbywing (of turnigy=hetzelfde) ,kijken of het veel scheelt ...
Speelt de motor nog een belangrijke rol of is de regelaar de doorslaggevende factor ?

Als het geen 0-graden spec is ... en dat is het niet, speelt de regelaar de hoofdrol.

Als het geen 0-graden spec is ... en dat is het niet, speelt de regelaar de hoofdrol.

Houdt dat in dat we eigelijk met zijn allen naar een regelaar toe moeten van > € 200,- ?
In ieder geval duidelijk dat het budget grotendeels naar de regelaar moet. Nu heb ik niet direkt de intentie om wedstrijden mee te doen maar met de onderlinge trainingspartijtjes is het wel leuk als we met min of meer dezelfde spullen rijden.

Nee...

Want de huidige regelaars die al die veriming goed kunnen verwerken liggen onder die 200eu grens. De GM75 bijvoorbeeld staat al voor € 156,-- op de Graupner site en ik meen dat de Tekin ook onder de 200 euro is... Plus het feit dat het niet een terug komende uitgave is aangezien deze regelaars te updaten zijn maar dáárvoor is al een heel erg uitgebreid topic op dit forum...

Houdt dat in dat we eigelijk met zijn allen naar een regelaar toe moeten van > € 200,- ?
In ieder geval duidelijk dat het budget grotendeels naar de regelaar moet. Nu heb ik niet direkt de intentie om wedstrijden mee te doen maar met de onderlinge trainingspartijtjes is het wel leuk als we met min of meer dezelfde spullen rijden.

Zoals Joost al aangaf, er zijn goedkopere regelaars die dit ook kunnen, en ja het gaat voor meerdere jaren (hoop ik).
Maar ehhh.... tis net als 1:8 Hans, met een snelle motor kom je een heel eind ;)

Wel raar de enquête geeft aan dat men liever rijd zonder vertiming en dan nu toch weer een oorlog met regelaars ontketen.
met het lage voltage van 1S lipo en een 13.5 motor hangt straks wat power betreft weer alles af van je regelaar. dit gaat dus de zelfde kant op als we nu hebben in de TC. maak je borst maar nat :)
ik denk dat het beter was geweest om een keer schoon schip te maken.(zie ETS) maar Oke als niemand klaagt is men er wel kontend me denk ik.
Gr Richard Van Gelder

Wel raar de enquête geeft aan dat men liever rijd zonder vertiming en dan nu toch weer een oorlog met regelaars ontketen.

De stemmingen van de 2e kamerverkiezingen leveren toch 9 van de 10 keer ook niet gewenste resultaat op?

Er is een discussie ontstaan ná de enquête en dááruit is 13.5/lipo als de oplossing gekomen... En aangezien het nu vast staat voor de regelementen op de indoorbaan van de MACH is het nu dus eigenlijk "take it or leave it". Het zal nu niet meer veranderen...

met het lage voltage van 1S lipo en een 13.5 motor hangt straks wat power betreft weer alles af van je regelaar. dit gaat dus de zelfde kant op als we nu hebben in de TC. maak je borst maar nat :)
ik denk dat het beter was geweest om een keer schoon schip te maken.(zie ETS) maar Oke als niemand klaagt is men er wel kontend me denk ik.
Gr Richard Van Gelder

Tja, maar je kan niet verwachten dat club-rijders nu weer een andere regelaar moeten kopen Richard. Niet elke regelaar voldoet aan de Roar zero-timing.

Joost en Pieter,,
oké maar er zijn nu ook mensen die nieuwe spullen moeten gaan kopen 13.5 motor
en snelle regelaars. uiteindelijk vraagt elk seizoen zo zijn investeringen.

maar genoeg gezeurd van mijn kant. net wat ik al schreef er word niet geklaagd dus is men er wel tevreden me. :) en het is voor mij dan ook geen reden om niet me te doen.

ik denk dat ik kies voor TC stock en de swifje,s(welke motor????) als dat te doen is op een dag.:)
Gr RVG

Ja Hans, wordt het weer errrruggg gezellig , ook nu er meer brandstof jongens meedoen, het wordt leuk. Overigens ik heb de Tekin met programmeer setje, kijk ik wil mijn settings wel met je delen hoor maar dan wel geheim houden hooorrrrr.:rolling:

Hee wat voor lipoos heb je gekocht eigenlijk.

Greetz JW

Je moet de Xtreme hebben uit de onderstaande link..

De ezrun can niet vertimed worden via pc, de xerun wel.
de xerun is er in 60 of 120 A, maar heeft grote afmetingen,
Hiervoor hebben ze de xtreme ontworpen,kleiner en max 60 A.
Deze laatste heeft dezelfde functies als de xerun.. (heeft geen booster voor 1s)

Deze heeft een booster voor 1s:
http://www.rc-fans88.com/details.asp?prodid=2555

Laatst bewerkt:
Gr Richard Van Gelder

Tja, 0-graden was wel het meest ultieme geweest. De reden is mede dat veel mensen op Mach een 13,5T hebben en daarnaast is de snelheid met 13,5T op 3,7V beter handelbaar, zelfs met advance timing. Iedereen tevreden toch?

Back