Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar ja, als er over 2 maanden weer een nieuwe wonderregelaar op de markt komt zullen mensen dan wel bereid zijn om die regelaar te kopen ipv. nu te investeren voor een motor en wetend dat hun reglaar op 0-graden lang mee kan gaan.
Joost en Pieter,,
oké maar er zijn nu ook mensen die nieuwe spullen moeten gaan kopen 13.5 motor
en snelle regelaars. uiteindelijk vraagt elk seizoen zo zijn investeringen.
Gewoon 4,5T modified met goede regelaar, helemaal geen geneuzel :lol:
Ik denk dat we wel een wedstrijd meepakken met een 13,5T maar dan moet eerst de regelaar klaar zijn![]()
Yesssssssssss! dan heb je pas een stock klassehoe gek het ook klinkt.
Gelijkwaardige motorvermogen zodat alles op het afstellen van de auto en de rijkunsten van de rijder aan komt.
Huhuh... wat was de betekenis van Stock ook alweer? :lol:
Gelijkwaardige motorvermogen zodat alles op het afstellen van de auto en de rijkunsten van de rijder aan komt.
Stock : da's de budget klasse!
Utopie.
Stock:
zelfstandig naamwoord: voorraad
werkwoord: opslaan, in voorraad hebben
bijvoeglijk naamwoord: stereotiep, vast
Ligt eraan hoe je het woord gebruikt, je kunt ook zeggen dat "Stock" is wie de meeste voorraad heeft.
Ja Hans, wordt het weer errrruggg gezellig , ook nu er meer brandstof jongens meedoen, het wordt leuk. Overigens ik heb de Tekin met programmeer setje, kijk ik wil mijn settings wel met je delen hoor maar dan wel geheim houden hooorrrrr.:rolling:
Hee wat voor lipoos heb je gekocht eigenlijk.
Greetz JW
Je moet de Xtreme hebben uit de onderstaande link..
De ezrun can niet vertimed worden via pc, de xerun wel.
de xerun is er in 60 of 120 A, maar heeft grote afmetingen,
Hiervoor hebben ze de xtreme ontworpen,kleiner en max 60 A.
Deze laatste heeft dezelfde functies als de xerun.. (heeft geen booster voor 1s)
Deze heeft een booster voor 1s:
Xerun New 120A 1S ECS For 1/10 or 1/12 Car--RC-Fans--Welcome to RC-FANS88 RC MODEL SHOP
Om het snelheidsverschil met jouw wat te verkleinen pak ik wel een 9T motor ,Stan wil het nog gekker maken met een 8.
Jij ben degene waar lastig langskomen is Hans, niet andersom!.....Kijken of we jouw ook op het rechte eind voorbij kunnen![]()
Oh oh oh, als dat maar goed gaat, stelletje snelheidsduivels!
Jij ben degene waar lastig langskomen is Hans, niet andersom!.....![]()
Hans, dit jaar ga ik 13,5 rijden dus de top snelheid zal wel minder zijn.
maar mogelijk kan ik een 7,5T proberen met trainen met jullie![]()
overigens ga ik niet op woensdag rijden alleen in het weekend.
misschien via de email de dagen combineren ook met Stan??
Wel zo leuk om het groepje bij elkaar te houden en misschien onze brandstof vrienden erbij zoals m7h en sander. Ik weet dat Ben ook van de partij is.
Greetz JW