1:12 stock regelement MACH indoor

Welke combi van regelaar motor en accu voor 2010/11

• 10,5 Regelaar vrij accu vrij

Votes: 3 6,4%
  • 10,5 Regelaar vrij Lipo

Votes: 13 27,7%
  • 10,5 Regelaar zonder vertiming accu vrij

Votes: 5 10,6%
  • 10,5 regelaar zonder vertiming Lipo

Votes: 22 46,8%
  • 13,5 regelaar vrij en accu vrij

Votes: 4 8,5%

• Total voters
    47
Maar ja, als er over 2 maanden weer een nieuwe wonderregelaar op de markt komt zullen mensen dan wel bereid zijn om die regelaar te kopen ipv. nu te investeren voor een motor en wetend dat hun reglaar op 0-graden lang mee kan gaan.

Maar ja, als er over 2 maanden weer een nieuwe wonderregelaar op de markt komt zullen mensen dan wel bereid zijn om die regelaar te kopen ipv. nu te investeren voor een motor en wetend dat hun reglaar op 0-graden lang mee kan gaan.

De reden is juist dat rijders nu juist niet in een 13,5T hoeven te investeren, de meesten hebben een 13,5T. Qua leeftijd gaat een vertimde / 0-graden in de 1/12 even lang mee, afgelopen jaar liet al zien dat de motor eerder kapot gaat dan de regelaar.

Joost en Pieter,,
oké maar er zijn nu ook mensen die nieuwe spullen moeten gaan kopen 13.5 motor
en snelle regelaars. uiteindelijk vraagt elk seizoen zo zijn investeringen.

En daar was ik er ook één van... Ik moest ook alles nieuw hebben aangezien ik vorig geen 1/12 gereden heb... Dus ja... Ik weet het... Ik heb een nieuwe auto, kap, banden, regelaar, servo, motor, ontvanger, lipo's moeten kopen... Zo is het nu eenmaal maar de spullen die ik nu heb blijven voorlopig echt wel goed dus volgend jaar is dat weer een investering minder...

Als er over twee weken een nieuwe "wonder" regelaar uit komt dan koop ik hem niet! Ik heb nu in mijn Pro10 en 1/12 beide een nieuwe GM regelaar zitten waarvan ik weet dat ze echt wel een tijd lang mee kunnen gaan met de firm- en software updates...

Ik denk dat het wel goed gaat uitpakken met een 13.5

ik denk dat de 13.5 een goede keuze is. maar ook daar zie je grote verschillen in prestaties. tel daar de regelaar bij op en 1 s lipo. dan word het weer hoge school om er bij te komen. (wat power! betreft,,, sturen moet natuurlijk ook nog. kleine bij zaak :) )

maar goed,, er zijn genoeg ervaren jongens bij Heemstede die daar rijders bij kunnen helpen. ik vind de techniek van onze Hans klok, regelaars super!. maar blijf er een haat liefde relatie me houden.

Gewoon 4,5T modified met goede regelaar, helemaal geen geneuzel :lol:
Ik denk dat we wel een wedstrijd meepakken met een 13,5T maar dan moet eerst de regelaar klaar zijn ;)

Laatst bewerkt:
Gelijkwaardige motorvermogen zodat alles op het afstellen van de auto en de rijkunsten van de rijder aan komt.

Gelijkwaardige motorvermogen zodat alles op het afstellen van de auto en de rijkunsten van de rijder aan komt.

Utopie.

Stock : da's de budget klasse!

Stock:
zelfstandig naamwoord: voorraad
werkwoord: opslaan, in voorraad hebben
bijvoeglijk naamwoord: stereotiep, vast

Ligt eraan hoe je het woord gebruikt, je kunt ook zeggen dat "Stock" is wie de meeste voorraad heeft.

Laatst bewerkt:
Utopie.

Stock:

zelfstandig naamwoord: voorraad
werkwoord: opslaan, in voorraad hebben
bijvoeglijk naamwoord: stereotiep, vast

Ligt eraan hoe je het woord gebruikt, je kunt ook zeggen dat "Stock" is wie de meeste voorraad heeft.

Dus... het was ooit iets wat voor iedereen beschikbaar is cq te halen is in de winkel... en daardoor tevens goedkoop was.

Jaja...

Ja Hans, wordt het weer errrruggg gezellig , ook nu er meer brandstof jongens meedoen, het wordt leuk. Overigens ik heb de Tekin met programmeer setje, kijk ik wil mijn settings wel met je delen hoor maar dan wel geheim houden hooorrrrr.:rolling:

Hee wat voor lipoos heb je gekocht eigenlijk.

Greetz JW

Ik heb een sadlle pack lipo , 2 doosjes van elk 4400 mA , kan ook afzonderlijk gebruikt worden ,er komt nog een sadlle pack van totaal 5400 mA ,echt licht . Ik heb reeds de montage in orde zit nog te wachten op de ESC/motor combo ,zal wel een hobbywing worden,ik denk dat jouw Tekin setup daarin niet past ,kunnen we wel proberen natuurlijk . De door Pieter geadviseerde Graupner lijkt/is heeeel aantrekkelijk maar toch iets boven het fun budget waar ik electro mee wilde gaan rijden. Om het snelheidsverschil met jouw wat te verkleinen pak ik wel een 9T motor ,Stan wil het nog gekker maken met een 8.
Kijken of we jouw ook op het rechte eind voorbij kunnen :)

Je moet de Xtreme hebben uit de onderstaande link..

De ezrun can niet vertimed worden via pc, de xerun wel.
de xerun is er in 60 of 120 A, maar heeft grote afmetingen,
Hiervoor hebben ze de xtreme ontworpen,kleiner en max 60 A.
Deze laatste heeft dezelfde functies als de xerun.. (heeft geen booster voor 1s)

Deze heeft een booster voor 1s:
Xerun New 120A 1S ECS For 1/10 or 1/12 Car--RC-Fans--Welcome to RC-FANS88 RC MODEL SHOP

Hier heb ik iets aan ! Op de site van Hobbywing is deze info niet echt voor handen . Ik dacht dat de eZRun wel een (vaste) vertimings mogelijk heeft maar ik zie dat de nieuwe xerun een dynamische vertiming heeft . Ga er verder naar kijken .

Hans, dit jaar ga ik 13,5 rijden dus de top snelheid zal wel minder zijn.
maar mogelijk kan ik een 7,5T proberen met trainen met jullie:p

overigens ga ik niet op woensdag rijden alleen in het weekend.
misschien via de email de dagen combineren ook met Stan??

Wel zo leuk om het groepje bij elkaar te houden en misschien onze brandstof vrienden erbij zoals m7h en sander. Ik weet dat Ben ook van de partij is.

Greetz JW

Hans, dit jaar ga ik 13,5 rijden dus de top snelheid zal wel minder zijn.
maar mogelijk kan ik een 7,5T proberen met trainen met jullie:p

overigens ga ik niet op woensdag rijden alleen in het weekend.
misschien via de email de dagen combineren ook met Stan??

Wel zo leuk om het groepje bij elkaar te houden en misschien onze brandstof vrienden erbij zoals m7h en sander. Ik weet dat Ben ook van de partij is.

Greetz JW

7.5 ? Heb je extra draagarmpjes gekocht dan ? :p
In principe rijden we op zondag ,maar als er een wedstrijd is op de zaterdag. Deden we verleden jaar ook.

Back