Hoi ik ben Tijs ik ben 13 en ikk heb altijd met rc auto's gereden als vanaf dat ik 5 was maar nu merk ik dat ik mij afgelopen tijd een beetje verveel ik wil heel graag iets bouwen maar de meeste dingen zoals: wedico truck, tamiya tank of een crawler zijn voor mij onbetaalbaar en ik heb behoorlijk wat ervaring dus zoek een uitdaging en toen zag ik laatst iemand een rc tank maken van een 1:16 revell pakket en nu krijg ik dat niet meer uit mijn hoofd maar heb geen flauw idee hoe ik zoiets doe Ik heb eerst nog extra geoefend met normale bouwpakketten maar nu moet het toch gaan gebeuren maar wat voor pakket en vooral hoe. Ik wil het heel graag maar kan er gewoon wijnig over vinden dus hier mijn lijst met vragen:
1. Welk pakket als je een idee heb stuur maar door het liefst wil ik een sherman maar iets anders mag ook wel 1:16
2. Hoe is een tank aangedreven? Ja met rupsbanden maar hoe plaats je de motoren?
3 hoe krijg ik een enorm 1:16 pakket netjes geschilderd?(zonder airbrusch)
4 is het überhaupt mogelijk wat ik wil?
Ik zie vraag een reactie en nee ik bouw dit niet aleen voor de prijs want dan kan ik beter een heng long kopen maar wil gewoon zelf iets bouwen
VGR: Tijs
1. Welk pakket als je een idee heb stuur maar door het liefst wil ik een sherman maar iets anders mag ook wel 1:16
2. Hoe is een tank aangedreven? Ja met rupsbanden maar hoe plaats je de motoren?
3 hoe krijg ik een enorm 1:16 pakket netjes geschilderd?(zonder airbrusch)
4 is het überhaupt mogelijk wat ik wil?
Ik zie vraag een reactie en nee ik bouw dit niet aleen voor de prijs want dan kan ik beter een heng long kopen maar wil gewoon zelf iets bouwen
VGR: Tijs