1/2A TEXACO en SINGLE CHANNEL modellen

Lijk me geweldig om met een aantal liefhebbers aan de start te staan voor wat Cox speeluurtjes.
En wat nog leuker is ik ben der al klaar voor.
Electro is ook leuk maar zo'n Cox 0.8 rakker heeft toch wel iets speciaals.

IMG_0751.JPG
IMG_0753.JPG

Oja balen en zo zijn er toch snel achter elkaar een hoop grote modelbouw namen heen gegaan.
Dan is het helemaal speciaal als we ter nagedachtenis met heel veel piloten Sharkface modellen laten vliegen.

Leuk en heel benieuwd hoe dat vliegt met een Cox.

JanHein heeft daar een file van, dus is al te bouwen door liefhebbers

Laatst bewerkt:
Ik heb er zin in...en omdat ik geen 0,8 torretjes meer had..en verknocht ben aan de dieseltjes..en dat mag dus ook in ONZE 1/2 A ...er zijn 4 beauties onderweg.
- een Wasp
- 2 x Mills met tankie
- PAW

Met dank aan Paul en Jef!!!

Iets anders maar wel voortvloeiend uit al die ontwerp werkzaamheden van velen..

Zullen we in het hoofdforum van V&C een data base topic gaan aanleggen (met sticky) met de door TFA ontwikkelde kits die er nu allemaal al zijn en dat ook een ieder die een file heeft gemaakt van een V of C kist dat daar vermeld? (plaatje van de cad of de kist/kit er bij etc).

Dan hebben we in één overzicht alles wat er beschikbaar is en hoef je niet alle topics af te struinen wanneer je op zoek bent naar een nieuw project.

Ik heb er zin in...en omdat ik geen 0,8 torretjes meer had..en verknocht ben aan de dieseltjes..en dat mag dus ook in ONZE 1/2 A ...er zijn 4 beauties onderweg.
- een Wasp
- 2 x Mills met tankie
- PAW

Met dank aan Paul en Jef!!!

Iets anders maar wel voortvloeiend uit al die ontwerp werkzaamheden van velen..

Zullen we in het hoofdforum van V&C een data base topic gaan aanleggen (met sticky) met de door TFA ontwikkelde kits die er nu allemaal al zijn en dat ook een ieder die een file heeft gemaakt van een V of C kist dat daar vermeld? (plaatje van de cad of de kist/kit er bij etc).

Dan hebben we in één overzicht alles wat er beschikbaar is en hoef je niet alle topics af te struinen wanneer je op zoek bent naar een nieuw project.
Heeeee wat is dat geen COX maar dat kan niet.

ik heb wel een cox te leen als het nodig mocht zijn. :-D

"Zullen we in het hoofdforum van V&C een data base topic gaan aanleggen (met sticky) met de door TFA ontwikkelde kits die er nu allemaal al zijn en dat ook een ieder die een file heeft gemaakt van een V of C kist dat daar vermeld? (plaatje van de cad of de kist/kit er bij etc).
Dan hebben we in één overzicht alles wat er beschikbaar is en hoef je niet alle topics af te struinen wanneer je op zoek bent naar een nieuw project."

ja doen :)

Bedankt JanHein maar...ik ben echt bang dat wanneer ik zowel Cox brandstof als dieselpeut in de hangaar heb dat tot explosies kan gaan leiden...:eek::p

Dus snuif ik lekker door aan de ether...

Data base zal ik opstarten.

Het 1/2A reglement is aangepast overeenkomstig de wensen/voorstellen in dit topic:
- max 0,8 cc motorinhoud, max 5,1 cc tank, max 8" vaste prop.
- max 3S-450 mAh, max 8" vaste prop.

Nu kunnen er naast Coxjes ook diesels/glows worden toegepast.

Bij de E uitvoering is de configuratie van de aandrijving gelijk aan het Tomboy reglement echter er is geen begrenzing op de motorloopduur.

1 pot nat dus en allemaal op basis van fun dat moet gegarandeerd een heleboel vliegplezier geven.

Nu nog wel een vlaggenmast zien te regelen waar we met de landing bovenop kunnen klappen.

Heb je niet opgelet??

Op de meetings staan aan de uiteinden van de flightline de TFA beachvlaggen..en in het midden...ja..de windzak met een stalen mast..nou dat ijkt me toch een mooi target!!

Back