Énke Blériot
PH-SAM
De één na laatste regel...het navullen van de tank bij lopende motor.....dat zie je mooi in het filmpje van de vergrote PB-2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan komt dit toch als een triest bericht: https://www.modelflying.co.uk/forums/index.php?/topic/49667-eric-clutton/Lijkt me geweldig ooit op OHA een hele vloot Sharface modellen te zien en horen vliegen, met die knetterende Coxjes voorop
![]()
Nou Ton ik eerlijk gezegd ookLeuk en heel benieuwd hoe dat vliegt met een Cox.
Heeeee wat is dat geen COX maar dat kan niet.Ik heb er zin in...en omdat ik geen 0,8 torretjes meer had..en verknocht ben aan de dieseltjes..en dat mag dus ook in ONZE 1/2 A ...er zijn 4 beauties onderweg.
- een Wasp
- 2 x Mills met tankie
- PAW
Met dank aan Paul en Jef!!!
Iets anders maar wel voortvloeiend uit al die ontwerp werkzaamheden van velen..
Zullen we in het hoofdforum van V&C een data base topic gaan aanleggen (met sticky) met de door TFA ontwikkelde kits die er nu allemaal al zijn en dat ook een ieder die een file heeft gemaakt van een V of C kist dat daar vermeld? (plaatje van de cad of de kist/kit er bij etc).
Dan hebben we in één overzicht alles wat er beschikbaar is en hoef je niet alle topics af te struinen wanneer je op zoek bent naar een nieuw project.