1.5 cc diesel combatmodellen

als het weer een beetje mee zit ga ik dit weekend waarschijnlijk vliegen in Almere
Ik weet niet wie er al wat besteld heeft op de club in Almere, dan kan ik die wel bezorgen
anders word het op de LB dag zelf in Almere

als het weer een beetje mee zit ga ik dit weekend waarschijnlijk vliegen in Almere
Ik weet niet wie er al wat besteld heeft op de club in Almere, dan kan ik die wel bezorgen
anders word het op de LB dag zelf in Almere

Mooi Herbert,

Op mijn lijstje staan de volgende mensen (tussen haakjes de aantallen bestelde modellen)

Leo Voss (wacht even)
Monique (wacht even)
Loet (wacht even)

Marco L (2)
Fred M (5)
Owen (4)
Robert J (5)
Pieter P (3)
Herbert (2)
Bram (3)
Ben J (5)

Dat zijn dus 8 mensen met 15 modellen.

Mijn voorstel:
iedereen 2 stuks behalve Marco of Herbert die er ieder 2 besteld hebben. Dan kunnen zij uitvechten wie er 1 neemt in eerste instantie.

Kan iedereen daarmee leven, ook Marco of Herbert??

Loet

dan neem ik er eerst wel 1,dan kan de andere met de volgende serie meekomen als dat mogelijk is

Herbert, mocht je er 2 willen is mij dat ook prima en neem ik er 1
zoniet dan neem ik er 2.

Wat is uiteindelijk de prijs en hoe vindt de betaling plaats?

Komend weekend niet in de gelegenheid om naar Almere te komen evenals afgelopen weekend in Winterswijk :(
Met de voetbaljeugd D1 komend paasweekend een toernooi in Belgie wat op zich leuk is alleen het weer is mogelijk een spelbreker.

kan wel de modellen meenemen van de leden van de MVA.als ik de andere moet afleveren word dat niet eerder dan met de LB dag .

Voor mij is het prima als ze er op de eerste LB dag in Almere zijn. Komend weekend ben ik in Brugge.

Loet,
als ik het verhaal zo volg is de behoefte niet geheel gedekt en zijn er nu wellicht meerdere liefhebbers. Bij de laatste wil ik me aansluiten. Ik wil graag vier 1.5 kistjes bij je bestellen. Kun je een indicatie geven wanneer de volgende zending beschikbaar is?
Frits.

Loet,
als ik het verhaal zo volg is de behoefte niet geheel gedekt en zijn er nu wellicht meerdere liefhebbers. Bij de laatste wil ik me aansluiten. Ik wil graag vier 1.5 kistjes bij je bestellen. Kun je een indicatie geven wanneer de volgende zending beschikbaar is?
Frits.

Is goed, heb je op mijn lijstje geschreven.
Wel even wachten tot de volgende lading van 35 modellen binnen is.

Loet

heb de combatjes opgehaald bij Loet,neem ze de eerst volgende LB dag mee naar Almere waar ieder zijn bestelling mee kan nemen.
Als er mensen zijn die ze eerder in bezit willen hebben moeten maar even contact met me opnemen.

Herbert

neem zaterdag de 1,5 combatjes mee van Loet Wakkerman,helaas is de bestelling niet compleet en zal een ieder die een bestelling gedaan heeft bij Loet 2 combat modellen in ontvangst kunnen nemen,dit is alleen de allereerste bestelling

Hoi Loet, ik heb mijn toebedeelde combatjes in ontvangst genomen, maar nu moeten we natuurlijk even met jou afrekenen. Waar is de prijs op uitgekomen?

Ik heb net weer 20 modellen in ontvangst mogen nemen. Er zijn gelukkig nog steeds mensen die net als ik niet in voetbal geïnteresseerd zijn en gewoon werken.

20 modellen;
Mijn voorstel:

PP 1 (en heeft dan alles)
Herbert 1 (en heeft dan alles)
Owen 2 (en heeft dan alles)
Bram 1 (en heeft dan alles)
Robert J 3 (krijgt er later nog 2)
Fred 2 (krijgt er later nog 1)
Ben J 2 (krijgt er later nog 1)
Frits 3 (krijgt er later nog 1)
Monique 2 (krijgt er later nog 2)
Leo 2 (krijgt er later nog 2)
Loet 1 (krijgt er later nog 3)

Mocht ik iets of iemand vergeten zijn dan graag commentaar.
En de volgende vraag: Hoe komen de modellen op de juiste plek.

En Nederland gaat met 2-0 rusten tegen de spaghettivreters hoor ik net.

Loet

Zo eindelijk klaar met feestvieren....
En om de Italianen nog maar wat te pesten precies aan het begin van de wedstrijd een pizza besteld ;)

Maar misschien kan ik mijn modellen het makkelijkste even zelf ophalen of dat we ze op een wedstrijd ergens van eigenaar laten wisselen?

Hoeveel kosten ze deze keer?

Zo eindelijk klaar met feestvieren....
En om de Italianen nog maar wat te pesten precies aan het begin van de wedstrijd een pizza besteld ;)

Maar misschien kan ik mijn modellen het makkelijkste even zelf ophalen of dat we ze op een wedstrijd ergens van eigenaar laten wisselen?

Hoeveel kosten ze deze keer?

Prijs is hetzelfde, gelukkig.

Loet

Back