Hallo allemaal,
Ik kom uit het Zuiden van het land en rij al een tijdje met een mugen 1/8 auto.
Als moter heb ik een picco R1 er op zitten. Daar ben ik zeer tevreden over.
Helaas nu de moter een 8 liter heeft gelopen heb ik het volgende probleem.
Na een minuut of 15 ongeveer begint hij armer te lopen. Als ik hem dan 1/10 slag rijker draai van boven dan komt hij bijna niet meer van zijn plaats af. Ik zet hem dan weer 1/10 slag terug armer. Hij is dan in de tussentijd ook weer wat afgekoeld en gaat dan weer als een speer. Onderin staat hij goed. Na 15 minuten ongeveer weer het zelfde probleem. Dan komt er ook bijna geen rook meer uit de uitlaat. Koppeling staat goed, gloeiplug al vervangen, drijfstang ook al vervangen. Het probleem is dan ook dat hij de eerste 15minuten perfect loopt, daarna armer begint te lopen en power onderin verliest en bijna geen rook meer uit de uitlaat komt. Iemand een idee waar ik het nog kan zoeken? Alvast bedankt.
Ik kom uit het Zuiden van het land en rij al een tijdje met een mugen 1/8 auto.
Als moter heb ik een picco R1 er op zitten. Daar ben ik zeer tevreden over.
Helaas nu de moter een 8 liter heeft gelopen heb ik het volgende probleem.
Na een minuut of 15 ongeveer begint hij armer te lopen. Als ik hem dan 1/10 slag rijker draai van boven dan komt hij bijna niet meer van zijn plaats af. Ik zet hem dan weer 1/10 slag terug armer. Hij is dan in de tussentijd ook weer wat afgekoeld en gaat dan weer als een speer. Onderin staat hij goed. Na 15 minuten ongeveer weer het zelfde probleem. Dan komt er ook bijna geen rook meer uit de uitlaat. Koppeling staat goed, gloeiplug al vervangen, drijfstang ook al vervangen. Het probleem is dan ook dat hij de eerste 15minuten perfect loopt, daarna armer begint te lopen en power onderin verliest en bijna geen rook meer uit de uitlaat komt. Iemand een idee waar ik het nog kan zoeken? Alvast bedankt.