Roel-CP 18 jul 2011 #41 Hey Ries Is dit niet iets voor je Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Beeek 20 jul 2011 #44 jeetje wat gaaf, sta je mooi te kijken als je dat ding in het echt ziet. Uh pardon mijnheer heeft u toevallig een grijze opel? Ja? Volgens mij vliegt hij net weg......
jeetje wat gaaf, sta je mooi te kijken als je dat ding in het echt ziet. Uh pardon mijnheer heeft u toevallig een grijze opel? Ja? Volgens mij vliegt hij net weg......
I ik ben een vliegtuig.nl 20 jul 2011 #45 Ik heb nog een filmpje van de 8 meter versie. Deze heb ik ooit voor een bedrijfje gevlogen , gemakkelijk is anders. gegroet Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Ik heb nog een filmpje van de 8 meter versie. Deze heb ik ooit voor een bedrijfje gevlogen , gemakkelijk is anders. gegroet
riesroni 30 okt 2011 #47 Hoi, Te Koop: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > Groet, Richard Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
V VEJ 30 okt 2011 #48 riesroni zei: Hoi, Te Koop: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > Groet, Richard Klik om te vergroten... Das vlot Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
riesroni zei: Hoi, Te Koop: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > Groet, Richard Klik om te vergroten... Das vlot
riesroni 30 okt 2011 #49 Hoi, Ja helaas, we hebben allebei andere dingen te doen, maar we hebben zeker geen haast om te verkopen. Groet, Richard
Hoi, Ja helaas, we hebben allebei andere dingen te doen, maar we hebben zeker geen haast om te verkopen. Groet, Richard