12 & 13 juni 2e F3A-X wedstrijd MVC-Snoopey

Nog een paar daagjes dan is het weer zover :)

Ik heb helaas weer niet veel kunnen trainen ik heb dit jaar niet zoveel tijd maar zal er t beste van maken :(

Maar volgendjaar ga ik er helemaal voor en gaat alle tijd erin...

Grt.

ik zal er er ook zijn.
op mijn eigen club.
ik kom alleen naar.
de bbq vliegen.
met de sukhoi.
en de swift.
en de parkmaster.

groetjes,
wessel

Ik hoop morgen nog even te gaan trainen in bloemendaal.
We gaan het zien. Ben heel erg benieuwd.

Ik kom in ieder geval vrijdagavond aan. Zijn er nog meer die vrijdag avond aankomen?

GreetZ,
Thierry

moet niet, je vliegt er normaal meer dan er meetellen

en als je tijdig aangeeft dat je belet bent, mag je als je lief bent nadien een ronde inhalen.

Wel op voorhand aanmelden dat je meedoet.

en een krill sukhoi krijgt van mij sowiso meer punten

grapje !!!!!!

pffff en dat vliegt dan A indoor

de C jureer ik niet dus bye bye bonuspunten

Ik hoop morgen nog even te gaan trainen in bloemendaal.
We gaan het zien. Ben heel erg benieuwd.

Ik kom in ieder geval vrijdagavond aan. Zijn er nog meer die vrijdag avond aankomen?

GreetZ,
Thierry

Ik kom ook Vrijdagavond aan, Danny zij me op msn dat hij er ook al was Vrijdag :D

Grt.

Laatst bewerkt:
Ok,

Dat trainen van vandaag gaat niet door. Het regent nu en het gaat nog lang regenen.
Balen. Maar goed het geeft wat rust in de tent. Ik heb het de laatste tijd erg druk.

Als het goed is heeft mijn vrouw een nieuw luchtbedje gehaald. Met het F3A-X weekend lag ik op de grond na 30 minuten.
Hoe dan ook het gaat goed weer worden, lekker temperatuur. Warm bier en rauw vlees. Tussendoor nog even een programma'tje vliegen en dan weer relaxen.
's Avonds een beetje foamen met licht erop.

Lijkt me allemaal een leuke bezigheid.

Laterz

Eerst had ik het niet door. Dan begin je te twijfelen. Vervolgens begin je een visie te krijgen hoe de nacht eruit gaat zien. Dan oppompen en weer verder afvragen. Wachten hoe lang het acceptabel blijft.

In die tussentijd ben je dan 30 minuten verder. Omgeveer na 5 tot 6 uur begint de acceptatie fase en ga je echt slapen.

Dit proces ga ik nu overslaan met mijn gloed nieuwe luchtbed. Yeehaa!!

Dit proces ga ik nu overslaan met mijn gloed nieuwe luchtbed. Yeehaa!!

Hahaha, ik heb nu een probleem met electrische pompjes; ze doen het allemaal, ze blazen er lucht in, maar het luchtbed raakt maar steeds niet vol:confused: Heel vreemd, misschien zijn ze steeds te zwak, mijn luchtbed is niet lek in ieder geval, met een hand/voetpomp gaat het wel prima, maar is zo lichamelijk uitputtend, lol:D

Back