Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de reacties.
Heb even het schema bekeken van reactie 1 en het begint me al te dagen....
Alleen ik zie in het overzicht aan de rechterzijde wel 12 volt staan maar aan de linkerzijde geen 3 en 6 volt.
Reactie nummer 3 is voor mij als totale leek helaas niet te volgen. Ook zie ik in reactie 3 geen afbeelding staan.
Nee hoor.. ik zie een plaatje van Photobucket dat het plaatje verwijderd of verplaatst is. Het ligt dus niet aan zijn instellingen, die afbeelding doet het gewoon niet.
Jij hebt 'm zelf waarschijnlijk nog in de cache van je browser staan..
Bedankt voor de reacties.
Alleen ik zie in het overzicht aan de rechterzijde wel 12 volt staan maar aan de linkerzijde geen 3 en 6 volt.
tabel links is de spanning die je moet hebben, in jou geval 3, 6, 12 volt.
de rechter tabel is de spanning die je minimaal erin moet stoppen in jou geval is dat 12 volt.
dus die rechter tabel is voor jou niet belangrijk.
gr Hans
Snap ik het nou niet ??
Aan de rechterzijde staan toch de voltages die je trafo levert, in mijn geval is dat toch de accu die 12 volt is.
Aan de linkerzijde staan toch de voltages die ik wil bereiken, in mijn geval is dat 3 volt en 6 volt.
Wat ik bedoel: ik zie dan in het schema aan de rechterzijde 12 volt staan maar in de linkerzijde op de hoogte van 12 volt geen 3 en 6 volt staan.
Ik zie wel hoe je van 9 naar 6 volt kunt gaan maar niet van 12 naar 6 volt.
Pendelaar
Edit: of moet ik zo lezen: dat een regelaar 7806 altijd een uitgangsspanning geeft van 6 volt ongeacht ik welke spanning aan de voorzijde er in stop, bijvoorbeeld 12 of 15 volt. In mijn geval 12 volt.
Dus wil ik een uitgangsspanning hebben van 6 volt dan moet ik de 7806 hebben ?