Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je er een .90 mee aankrijgt, want daar zijn die dingen voor ontworpen, en sterker, ik heb er regelmatig 36 cc Zenoah's mee gestart.je kan ook ff zoeken op een align starter.
3s 2200 erin, geen gezeur met losse kabels.
ff kijken voor een set met de vliegtuigdop en de helistarter
Zal ik morgenavond even doen [emoji106]Kun je een foto sturen via PB?
Ze komen nog wel eens tweedehands voorbij. Dan zijn ze een stuk betaalbaarder. Ik heb de mijne tweedehands gekocht voor ik meen 4 tientjes, al minstens een jaar of 8, 9 geleden, en er zit zelfs nog steeeds de (totaal verrotte) Lipo in waarmee ik hem kocht. Die Lipo is nominaal 2200 mAh maar doet nog maar 800.Die van Align is aardig aan de prijs zie ik , en moeilijk verkrijgbaar.
Niks mis met een Dynatron... Ik heb denk ik zeker 15 jaar Sullivan starters gebruikt, ook wel Dynatrons (al had ik er zelf niet een, in het helischool-kluppie waren er een paar) maar tussen de Align en de Dynatron, is geen vergelijk. De Align is véél handzamer en gebruiksvriendelijker.Maar wat is er mis met die dynatron die aangeboden werd? Die gebruik ik al zo een 25 jaar en is oersterk. Een Rossi 11.5 cc heeft forse compressie en in geval van nood hang ik er een 4 of 6 cel accu aan want hij mag tot 24 volt.
Het is niet supercomfortabel, maar je krijgt een Align starter in de kontzak van je spijkerbroek... En dat is verdomd handig als je staat te lessen en tijdens een uitlegpauze slaat de motor af...de align is vele malen handzamer, en het gebrek aan kabels is ook wel serieus handig