ik laat het weten, rij nu met 78/34 met een T2'009. morgen avond meer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok maar snap nu niet welke kant ik op zou moeten gaan mnet de 13.5 van lrp en de SPX maar ik ga morgen lekker testen.
Over welke 120 regelaar van GM hebben we het hier?
De GM Genius 120R of de GM Genius 120? Ik denk de laatste?
Pasqual,ik heb de 90 en is inderdaad bijna gelijk maar er zit geen aan/uit schakelaar aan(is wel via de pc/laptop in te stellen dat het setup knopje
als aan/uit schakelaar functioneert) wat ik persoonlijk heel vervelend vind...
En er zit ook geen ïnterface kabel bij.....:roll:
Nou mannen hier komtie dan.Hoi Stephan,
ik rijd met de 13.5 van LRP en de SPX icm. Lipo. Ik heb mijn vertanding nu rond de 4.7 staan voor real 80. Ik ben begonnen rond de 4 en langzaam weer omhoog gegaan.
Op het rechte eind heb ik niet veel meer snelheid dan de rest met 10.5 en 5 cellen maar in de tussenstukken ben ik gewoon sneller weg door het koppel onder in.
Op mijn 10.5 met TC spec en 5 cellen reed ik het hele jaar rond de 4.1 en met de 10.5 met SPX en 5 cellen rijd ik ook rond de 4.7. (in dat laatste geval rijd ik toch wel snellere rondetijden dan met de lipo)
Als ik hier lees dat mensen hem al een stuk onder de 4 vertanden is dat zeker de moeite waard om eens te proberen. Ben alleen bang dat de SPX de motor dan niet op toeren krijgt.
Ik hoor hoor graag wat jouw bevindingen zijn!
De GM heb ik er nu pas een paar keer in gehad, blijkt dat ik daar nog wel even wat aan moet instellen. Wel het gevoel dat ik met dezelfde overbrenging en accu meer topspeed heb.
Groeten
Nou mannen hier komtie dan.
Vannavond echt van alles geprobeerd, van 4.17 tot 5.1 en van alles er tussen tot snelheid werd iets hoger (71 km) bij een verplaatsing van 4.9 maar in het binnenste gedeelte van de MAch leverde in veel in dus toen waar iets zwaarder. Ben nu blijven steken op 78/29 (4.57) en dat ging er goed tot snelheid was 71.7 en ook in het binnendeel bleef ik goed op snelheid. Denk dus dat dit het voor de LRP wel ok is. Van de week krijg ik mijn GM binnen en over een week op wat de niwue Orion V2 en ook die ga ik uitvoerig proberen.
Tot later dus.
SPX..Stephan,
Ik vind het wel heel apart dat je met een lichter vertande motor een hogere top haalt en mindere prestaties in de bochten; is dit niet andersom?? Welke regelaar reed je overigens met de LRP?
groet,
Eric
Stephan,
Ik vind het wel heel apart dat je met een lichter vertande motor een hogere top haalt en mindere prestaties in de bochten; is dit niet andersom?? Welke regelaar reed je overigens met de LRP?
groet,
Eric
De Gm lijkt op het rechte eind een stukje harder te lopen op dezelfde vertanding, echter heb ik het gevoel minder controle te hebben met de regelaar. Het gevoel dat hij soms blijft hangen bij gas loslaten.
die initial brake uit zetten en zelf remmen.
dan rold de auto wel door de bocht.
De topsnelheid is beter te bereiken door de extra toeren die er regelaar genereerd.
Echter levert dit bij mij in de tussenstukken wel een voordeel op door de lichtere vertanding en het koppel dat je hiermee kan krijgen.
Wel heb ik het gevoel dat een TC-spec bruter op het gas gaat, hij komt er meer in een keer in tov. de langzaam optoerende SPX.