Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rozenburg heel dicht bij mijn werk (Rotterdamse haven) maar is voor zweven geen goede locatie tussen kanaal en rivier in.
Qua werktijd ben ik nogal afwijkend van de 'gewone' werktijden en vlieg vaak overdag dus overweeg er toch lid te worden om een uurtje te kunnen knuppelen als de wind niet goed is voor de helling (en sinds ik mij heb opgegeven voor oudenbosch bedacht ik mij dat dat veld wel perfect is om landingen te oefenen)
Hoogvliet heeft ook een club maar daar mag maximaal 2 meter spanwijdte vliegen.
Vlieg jij wel eens doordeweeks dan? Ik heb namelijk voor de wedstrijd geen vrije weekenden meer.
Zeker wel! Ik weet niet of het dezelfde club als 30 jaar geleden is maar toen was mijn vader daar zeer actief lid en liep ik er ook geregeld rond!
Kan ik daar terecht met mijn Diva?
Flinke opkomst hoor!
Ik had dinsdag mijn nieuwe motor al binnen, gisteren een nieuw motorschot gemaakt en ingelijmd en vanmorgen de motorstekkers gesoldeerd. Op de 13x7 trekt hij 34A, de 14x8 trekt statisch 52A......dat is eigenlijk teveel. Het boekje geeft maximaal 45A, kan ik het voor die 25 seconden risceren of doe ik er verstandig aan om toch voor een tussenmaat te gaan? 13x8 of 14x7 ofzo?