13 oktober Oudenbosch 2013

Update 4 Oktober

dit zijn de deelnemers die zich tot nu toe in het systeem aangemeld hebben

Adrie van Brouwenshaven
Terence van der Stelt
Lyckele Govers
Jacob Bos
Herman Dievelaar
Rob Sanders
Justus Moree
Frans Doff
Raymond Estveld
Rob Ghielen
Theo Volkers
Hans Menting
Wim Peltenburg
Marc Sanders
Eric Rowaan
Peter Keim
Pieter Douma
Leon Wubbe
Knut Bündgen (GER)
Christian Siebel (GER)
Eric Velthuizen
Willy Swart
Willem Hanssens (BEL)
Henk Struyk
Edwin Kornelis
Peter Zweers
Juun Albers (AUT)

Update 5 Oktober

Bij deze de lijst tot 5 Oktober Let op sta je niet op de lijst heb ik geen inschrijving ontvangen dit omdat ik namen hoor die mee doen maar waarvan ik geen inschrijving van heb ontvangen.

Aantal deelnemers tot nu toe 30 stuks

dit zijn de deelnemers die zich tot nu toe in het systeem aangemeld hebben

Adrie van Brouwenshaven
Terence van der Stelt
Lyckele Govers
Jacob Bos
Herman Dievelaar
Rob Sanders
Justus Moree
Frans Doff
Raymond Estveld
Rob Ghielen
Theo Volkers
Hans Menting
Wim Peltenburg
Marc Sanders
Eric Rowaan
Peter Keim
Pieter Douma
Leon Wubbe
Knut Bündgen (GER)
Christian Siebel (GER)
Eric Velthuizen
Willy Swart
Willem Hanssens (BEL)
Henk Struyk
Peter Zweers
Juun Albers (AUT)
Edward Kornelis
Peter Nelles
Ton Reinten
Frank Wolters

Sooo eeee .... je krijgt het nog druk Robert! 30 man! Duitsland mag jaloers zijn...

JB

Ik schat dat het 35 man wordt.
Duitsland mag jaloers zijn maar daar ga ik geen F5J organiseren de duitsers kunnen alles beter :rolleyes: zeggen ze dus succes daar voorlopig komen de duitsers hier vliegen :D

Ik ben er in ieder geval klaar voor!
De Diva gaat redelijk maar niet zinnenverscheurend omhoog op de 13x7 en daar moet hij het mee doen want hoe hoog kom ik niet achter. Die logger vind mij niet aardig denk ik want vanmiddag gaf hij via het display weer niet aan hoe hoog ik startte en hier thuis gaat hij netjes aan als ik de accu aansluit.....en dan weer uit....en weer aan.. de motor doet het de hele tijd met alleen een klein hikje als de logger weer uit gaat en na 30 secondn blijft hij het ook doen. En als ik de motor uit zet kan ik hem ook weer aan zetten.
Ik ben er klaar mee, Robert mag er naar kijken op de wedstrijddag.....ik zorg dat ik er heel erg bijtijds ben en hoop dat het spul tijdens de wedstrijd wel werkt.

Ik heb er zin in!

Hallo F5J Elektrovliegers,

Ik kom zondag 13 okt. vanuit Friesland naar Oudenbosch om de kunst af te kijken en ervaringen op te doen.

Ben wel al in het bezit van een Graupner MX-16 Hot 2.4 GHz set , maar heb nog geen E-Zweef kist.

Is er iemand die mij kan helpen aan een tweedehands kist ? , zodat ik ook nog mee kan doen,lijkt me ontzettend leuk
icon7.gif
.

Met vriendelijke groet , Xat

Dit zijn de deelnemers die zich tot nu toe in het systeem aangemeld hebben verrassend is dat ik bepaalde namen nog mis :confused:

Adrie van Brouwenshaven
Terence van der Stelt
Lyckele Govers
Jacob Bos
Herman Dievelaar
Rob Sanders
Justus Moree
Frans Doff
Raymond Estveld
Rob Ghielen
Theo Volkers
Hans Menting
Wim Peltenburg
Marc Sanders
Eric Rowaan
Peter Keim
Pieter Douma
Leon Wubbe
Knut Bündgen (GER)
Christian Siebel (GER)
Eric Velthuizen
Willy Swart
Willem Hanssens (BEL)
Henk Struyk
Peter Zweers
Juun Albers (AUT)
Edward Kornelis
Peter Nelles
Ton Reinten
Frank Wolters
Wim Holtmaat
Roelof Reen
Bob Tito
Wim van Petersem

Laatst bewerkt:
Komt er soms ook een TV ploeg?? met zo'n (internationale) opkomst??

Wie willen er ook eten?? moeten we HEEL de chinees afhuren?? :)

Laatst bewerkt:
HELP!

Wie wil mij helpen?

Op sleeptreffen bij MVC Berlicum heb ik mijn rugzak (met appeltje en broodje..) vergeten mee te nemen naar huis. Wie woont er toevallig in de buurt of komt langs van Den Bosch/Berlicum/Rosmalen om de rugzak bij SRS op te pikken en mee te nemen naar Oudenbosch?

Zou mooi zijn als het zo lukt!

Groet,

Jacob Bos

Dit zijn de deelnemers die zich tot nu toe in het systeem aangemeld hebben verrassend is dat ik bepaalde namen nog mis

Adrie van Brouwenshaven
Terence van der Stelt
Lyckele Govers
Jacob Bos
Herman Dievelaar
Rob Sanders
Justus Moree
Frans Doff
Raymond Estveld
Rob Ghielen
Theo Volkers
Hans Menting
Wim Peltenburg
Marc Sanders
Eric Rowaan
Peter Keim
Pieter Douma
Leon Wubbe
Knut Bündgen (GER)
Christian Siebel (GER)
Eric Velthuizen
Willy Swart
Willem Hanssens (BEL)
Henk Struyk
Peter Zweers
Juun Albers (AUT)
Edward Kornelis
Peter Nelles
Ton Reinten
Frank Wolters
Wim Holtmaat
Roelof Reen
Bob Tito
Wim van Petersem
Ronan van Langen

Laatst bewerkt:
Ik heb alleen geen logger kunnen scoren, ik hoop niet dat dit een probleem met zo'n groot aantal deelnemers?

Eric

Volgens mij niet. Zoals het er nu uit ziet zal een complete ronde uit 5 slots bestaan. Zal meer dan een uur duren voordat een complete ronde gevlogen is. 4 of 5 ronden is dan haalbaar.

Volgens mij niet. Zoals het er nu uit ziet zal een complete ronde uit 5 slots bestaan. Zal meer dan een uur duren voordat een complete ronde gevlogen is. 4 of 5 ronden is dan haalbaar.

klopt ik heb nu 5 ronden in de planning staan, ik wil woensdag even kijken of ik nog frisbee's kan scoren dan gaan we naar de max. van tien.
Er komt in ieder geval een minder valide doel bij want we krijgen een minder valide vlieger en nee dit is niet Henk

Back