Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Auto is hier ook geladen wekker gezet en zo slapen
En ja, regen... ja ze geven merendeel bewolking aan met af en toe een bui, maar in het zuid oosten blijft het op de meeste plaatsen droog. Nou we zitten in het zuiden dus het zal daar ook maar redelijk droog moeten blijven
Zo weer terug van een heerlijke meeting! geweldig weer gehad, en idd maar 1 buitje van ff 5 minuten!
Verder moest ik ineens snel weg waardoor ik geen gedag heb kunnen zeggen en de organisatie niet heb kunnen bedanken. Daarom nu via deze weg heel erg bedankt voor de goed georganiseerde meeting. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
Ondanks de voorspellingen toch een dag gehad met best wel goed weer, met een stevige zuidwesterbries.
Bij de geringe neerslag die viel even kunnen schuilen bij Johan en zijn paviljoen bleek zowaar helemaal waterdicht ;-)
Namens de BLC Brabantse Luchtvaart Club allemaal hartelijk bedankt voor jullie komst en de gezelligheid!
Groeten Van Han en Stella. Die nu een beetje rood is.[/QUOTE]
Zie je nou wel dat het hier in het brabantse de lucht wel gezond is.
En nu ik hier toch ben kan ik ook meteen vertellen dat onze dag ook geslaagd was ondanks de wind die toch wel wat parten speelde voor de para's.
Ook was de catering die de gehele dag paraat was goed.En dat ik wat later reageer dan anders kwam door de bbq die er in de avond nog na kwam (moest er nog van bij komen) al met al een grote pluim voor de organisatie en hopelijk tot de volgende keer.