17 juli Fly-In BLC Brabantse Luchtvaart Club

Auto is geladen .

Ik ben er morgenvroeg . ;)

We maken er een gezellige dag van , en daar kan een buitje niks aan veranderen.

Mvg Johan

Auto is hier ook geladen :p wekker gezet en zo slapen :p

En ja, regen... ja ze geven merendeel bewolking aan met af en toe een bui, maar in het zuid oosten blijft het op de meeste plaatsen droog. Nou we zitten in het zuiden dus het zal daar ook maar redelijk droog moeten blijven :p

Tot morgen!

Ik heb het wel vaker gezegd, ik trek me niks aan van die weer voorspellingen. (oke, ik kijk soms 's ochtends of ik een korte broek aan kan doen)

Tot morgen!

17 juli.......... o ja, een Fly-In :-)

The sun is up! .....................zo, nu eerst koffie.... enneh, tot straks mensen!

Greetz,
Frank

Zo weer terug van een heerlijke meeting! geweldig weer gehad, en idd maar 1 buitje van ff 5 minuten!

Verder moest ik ineens snel weg waardoor ik geen gedag heb kunnen zeggen en de organisatie niet heb kunnen bedanken. Daarom nu via deze weg heel erg bedankt voor de goed georganiseerde meeting. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!

Ben ook weer thuis en uitgepakt .

Was zoals verwacht een gezellige meeting onder vrienden. :D

Die gene die niet gekomen zijn kunnen we vertellen dat we ze niet vermisst hebben .

Klein bui`tje gehat (zoals altijd bij de BLC) en de wind was stevig , maar geen reden om niet te vliegen .

Heb ook geen last gehat van de terror attacke van het parateam.
Mijn security (Japioooooooooo) hoefde dus niet in te grijpen. :D

Bijde waren zelfs bereid te helpen met opruimen.:thumbsup:

Is alleen niet nodig bij mijn vouwpaviljon.

Volgend jaar ben ik weer van de partei.

Mvg Johan

Fly-In BLC

Ondanks de voorspellingen toch een dag gehad met best wel goed weer, met een stevige zuidwesterbries.
Bij de geringe neerslag die viel even kunnen schuilen bij Johan en zijn paviljoen bleek zowaar helemaal waterdicht ;-)

Namens de BLC Brabantse Luchtvaart Club allemaal hartelijk bedankt voor jullie komst en de gezelligheid!

Heel graag weer tot ziens op de 2012 editie!

Greetz,
Frank

Het was weer een top dag.
En ja dat ene buitje was niet zo erg.
Nog even met Gerard samen kunnen vliegen.
Dus het was geslaagd.

Hier onze topfotograaf die ook nog mooie plaatjes heeft geschoten.
Dank daar voor.
foto's BLC 2011

107_0002.jpg

107_0003.jpg

Groeten Van Han en Stella. Die nu een beetje rood is.

Groeten Van Han en Stella. Die nu een beetje rood is.[/QUOTE]

Zie je nou wel dat het hier in het brabantse de lucht wel gezond is.

En nu ik hier toch ben kan ik ook meteen vertellen dat onze dag ook geslaagd was ondanks de wind die toch wel wat parten speelde voor de para's.
Ook was de catering die de gehele dag paraat was goed.En dat ik wat later reageer dan anders kwam door de bbq die er in de avond nog na kwam (moest er nog van bij komen) al met al een grote pluim voor de organisatie en hopelijk tot de volgende keer.:mrgreen::mrgreen:

mvg namens de paraploeg

Denk je ?

Verkeerd gedacht . :D

2 vrienden die bijde wilden helpen met mijn stand af te breken en daarna samen gaan BBQ,en .

We hebben je niet vermist Rose. :D

Mvg Johan

Toppie

Ook wij hebben genoten van de prima georganiseerde dag. Hier naar een paar plaatjes.

Grz. De crew van RCHeliparts Schaalmeeting

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back