19 juni 2011, Berenvliegen in Weert: piloten gevraagd

Staat genoteerd bij de Wings.

Wij zullen er ook weer zijn.
Met hoevelen weet ik nog niet. Maar dat volgt nog.

Ik ga kijken of ik dan tijd heb.

Zal dan mijn extra meenemen (1,35 cm span). Redelijk grote cockpit, maar vooral voor kleinere knuffels geschikt.. Ik leg er even een depron plaatje in, anders vallen ze in de romp:P

Worden er ook knuffels meegenomen op piepschuimen vliegtuigen, zoals een parkmaster. Zal een apart beeld geven denk ik:)

Fabian,

Je bent welkom.
Tot nogtoe hebben we gevlogen met toestellen vanaf zo'n 1.80m.
Ik zou zeggen: probeer eerst thuis eens te vliegen met een kleine knuffel (misschien van je broertje/zusje/neefje/nichtje)
Dan kun je zelf inschatten of het een reisje naar Weert waard is.
Er komen knuffels voorbij van allerlei groottes en maten, dus ook de kleinere knuffels.
Voor alle duidelijkheid, er worden geen reiskosten vergoed. Het is puur liefhebberij...

Grt Frank

Hallo Frank.

Vanmiddag zal ik even 1 van de knuffels uit de doos pakken, kijken of dat erin past. Het evenement op zich lijkt me ook gewoon leuk. Mijn ouders willen heus wel een keertje een reisje naar weert maken:D

Probleem bij mijn cockpit is, dat hij verstevigt is met latjes, precies in het midden ervan.
500_2262_pict0269.jpg

Hebben jullie nog tips om ervoor te zorgen dat de knuffel niet door de cockpitkap kan vallen?

Frank,

volgens mij is 12 juli nog vrij. Maar voor alle zekerheid controleer ik het vanavond nog even !

Groetjes,

Davy

dankjewel frank, een Schoenlepel, super idee, kan er via de achterkant in, dus moet lukken.

Dit is een van internet geplukte foto, Mijn extra ziet er ietsjes anders uit. Heeft power genoeg hoor:D. Eventueel kan ik ook spulletjes (snoep bijvoorbeeld) droppen/meenemen. +- 500 gram kan makkelijk

Back