Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jaap, ruim je zooi dan ook eens op! Dan struikelt ze tenminste niet steeds.PLINGPLONG PLINGPLONG
Vandaag is Denny (mijn KIP dus) haar onderbeen (KIPPEPOOT) in het gips gewikkeld, haar scheenbeen is aan de onderkant schuin gebroken NEEEEEEEEEEEEEEEE ik heb haar niet getekkeld, niet deze keer hi, echt niet vliegmakkers echt echt niet, hoewel het best had gekunt natuurlijk hahaha.
Ma goed Woensdag wordt ze geopereerd en krijgt ze loopgips en kan haar ketting weer om, die niet verder als de bank gaat, eigenlijk al te ver, maar voor deze keer mag het van mij hi.
Gr Japioooooooooooo en Denniooooooooooooo
Hoi Mischa,Teus, schaam je. Als er iemand veel ervaring heeft met vliegtuigen en water ben jij het wel.
:lol:
Komende jaren zullen jullie hier ook van verlost zijn, in overleg is besloten dat wij zelf voor een frequentiebord gaan zorgen.
binnenkort (ergens volgende week waarschijnlijk) zal er een nieuw draadje geopend worden voor de 2 watervliegmeetings 2010 op zeumeren :d
Heren het frequentiebord mist twee knijpers, de kanalen 61 en 79.
Op 61 zat een knijper van Ben Breevoort maar op 79 zat niets.
Gaarne naar mij toesturen zodat het bord weer compleet is en retour kan naar Hans.
Stuur even een pb voor mijn adres.
Altijd weer die knijper dieven he.
En zo duur zijn knijpers toch niet![]()