19 sept 2009 de natte vleugels weer op Zeumeren!!!!!!

Wanneer ga jij nu eens bouwen .

Volgens mij kan je helemaal geen tijd hebben voor het forum .
In een paar maanden is Oss weer en je Airliner moet weer aan een elastiekje .

En zijn de drijvers al droog gelegt en de turbine kist klaar ?

Mvg een drukke bouwer , Johan

Ik heb vernomen via zeeeeeeer betrouwbare bronnen dat de knijper morgen op de post gaat, dus als het goed is kan Ton na het weekend weer lekker slapen.:)

en ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de eerste meeting datum voor volgend jaar alweer bijna rond is :cool:

Das mooi! :cool:
Eens zien of ik dan een mooie watervlieger geregeld heb :mrgreen:

Grtz T-D

Watervliegtuig op twee vlotters aangeboden > Modelbouw - Vliegtuigen > Diversen > kapaza.be

Of eventueel gaat mijn Carat in de verkoop , wegens een ander project ...
full

Laatst bewerkt door een moderator:
@Heligek

Tuurlijk vergeten wij jou niet gggrrrrrrrrrrr jammer dat je weer komt vliegen, toch maar een helm aanschaffen voor 2010.

Wij gaan je zien!!!!!!!!!!!!!!!!

Gr Japioooooooooo

En nu de datums niet met de pasen en niet de laatste weken van september
dan kunnen Looping, Jetprop en ik ook weer eens komen, of dan net wel plannen, dan is het teminste rustig (ik zal het zelf maar zeggen anders moeten andere weer antwoorden :mrgreen::mrgreen:)

Planning is zo`n 1 of 2 weken na pasen (pasen is op 4 en 5 april zag ik net) dus nog drukker danb afgelopen keer misschien :D

Ik wel . :mrgreen:

Ik ben er bijde keren bij in 2010 .

Dus kom maar met de datum . ;)

Mvg Johan

Haha, Johan behoort toch wel tot één van de vaste factoren bij de meetings :D
Maar ja, ik heb m'n kinderen in tegenstelling tot Johan nog niet het huis uit, een baas die me van tijd tot tijd het land uit jaagt, andere hobby's en zo nog wat redenen waarbij het schipperen blijft met de agenda :rolleyes:

Als de datum er is, gaat ie in ieder geval op de kalender, zal wel goedkomen :yes:

Back