1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

Zo was een lekker dagje, leuke mod klasse, maar wel vermoeiend!

Zo lekker mijn nest in vind ut best!

Thanks voor de leuke dag iedereen!

Groet Robert

Yups, was een very geslaagde dag! De auto rood goed, motor was TOP!!! Dag was helemaal goed!!! Asso weer 2x op het podium!!!

Bedankt MACH én uiteraard Hugo en Harm voor de wedstrijdleiding!!!

Op naar de volgende!!!

Joost.

Gaaf om te zien dat het tijdens een open clubwedstrijd zo druk kan zijn. Het was inderdaad een gezellig en leuk weekend.

Strakke organisatie, onze complimenten!

Sorry aan de rest dat jullie daardoor later thuis waren :)

Ach, laat.....ik zat al om 2000 uur aan de macaroni;-)

Misschien toch slimmer om de volgende wedstrijd voor alle klassen 5 minuten kwali te doen en de finales 5 (1:10 mod), 6 (1:10 stock) en 8 (1:12 en Swift) te doen? Scheelt volgens mij wel een uurtje??

Maargoed, ook namens mij: Hugo, bedankt voor de leiding en natuurlijk alle mensen die de dag weer mogelijk hebben gemaakt, bedankt....

Zelf heb ik lekker gereden en weer een hoop geleerd!! De derde plaats algemeen was nog een leuke verrassing......

groet,

Eric

Hugo,
Nog bedankt voor de uitstkende leiding, en het inwilligen van mijn verzoek :)

Sorry aan de rest dat jullie daardoor later thuis waren :)

Beviel mij prima... Eindelijk weer de originele tijden voor 1/12... En tja, dan ben je iets later thuis... So be it denk ik dan...

Het was erg gezellig en zoals Nismo al zegt, dan maakt tijd niet meer zoveel uit...

Joost.

Nou heren een beetje later...... Zoals Eric al schrijft een beetje inkorten is wel op z'n plaats. De langere rijtijden voor jullie vond ik heel leuk voor jullie, maar ik had er ff niks aan en was wel om 5 uur op om 20:45 thuis. Was nog maar net op tijd thuis voor Top Gear :)
Maar ondanks dat was het me weer een genoegen om lekker te racen en zeker met zo'n opkomst als deze keer.
@Hugo / Hans en de rest van de crew: Het was top georganiseerd :) Op naar het volgende evenement....

Ik had er ook niks aan, maar 1:12 is 8 minuten en zo moet het wat mij betreft ook blijven. Wat de volgende keer wellicht wel iets korter kan is de pauze. Maar goed, met 1 wedstrijdleider is dat wellicht wat teveel gevraagd.

Hugo, goed gedaan en bedankt! Enige suggestie voor volgende wedstrijden is om iets meer te volgen wat er op de baan gebeurd en daar eventueel wat van te zeggen (of zelfs te bestraffen) als het geram wat al te gortig wordt. Was geen probleem in de TC Mod, maar in een aantal andere klassen liep het zo nu en dan wat uit de hand. Dat lijkt me voor niemand leuk.

Nou heren een beetje later...... Zoals Eric al schrijft een beetje inkorten is wel op z'n plaats. De langere rijtijden voor jullie vond ik heel leuk voor jullie, maar ik had er ff niks aan en was wel om 5 uur op om 20:45 thuis. Was nog maar net op tijd thuis voor Top Gear :)

Als je daar een mooie en gave racedag voor terug krijgt dan maakt dat toch niet uit? Enne... TopGear kun je ook opnemen lijkt me...

Ik was ook om 06:00uur op en ook pas laat thuis dus... Lekker boeie, was een goede dag!!!

1/12 is voorheen altijd 8min. geweest en ik ben blij dat dat nu weer een beetje hersteld is. De kwali's inkorten en dan de finales weer 8min. laten lijkt me geen optie. Dan zit je te klooien met de afstellingen aan de auto terwijl je in de kwali's juist nog dingen kunt aanscherpen hiervoor... Ik snap ook wel dat het ergens vandaan moet komen maar helaas, als je zoveel klasses hebt dan duurt het wat langer en wordt het iets later... Dit kan je ook incalculeren met de rest van de planning lijkt me...

Als ik een dag als gister in de agenda heb staan dan plan ik voor de rest van de dag niks meer... Tuurlijk heb ik nu makkelijk praten want als ik thuis kom is er niemand en ik snap wel dat mensen met een gezin ofzo het niet zo makkelijk kunnen maken om dat te doen maar ja, dat is uiteindelijk dan wel een keuze die je zelf kan en mag maken denk ik...

Het thuisfront is belangrijk en een dagje racen ook dus ja... Zal altijd een hot-item blijven maar desondanks mag de 1/12 van mij 8min. blijven...

Joost.

Al ging het rijden niet zoals het moest zijn was het toch een geslaagde dag en dat in de 1:12 modified was de eerste keer voor mij.....HEEEEL wat anders als de stock klasse...

Iedereen bedankt die aan deze geslaagde dag heeft meegeholpen

Groeten

John

MACH indoor Haarlem Open
Indoorracen naar Haarlem!​
Om je in de winter te amuseren met je geweldige hobby van radiografisch elektroautoracen en dat de vele indoorcircuits niet naast de deur liggen, is MACH opnieuw gaan lobbyen hetgeen resulteerde in het vinden van een mooie indoorlocatie met parkeer mogelijkheden.

In de voormalige showroom van Renault aan de Surinameweg te Haarlem wordt gestreefd naar het aanbrengen van een baan van circa 11,5 bij 35 meter!
In deze ruimte is plaats genoeg voor 100 rijders en een cateringhoek, voor koffie, frisdrank en waar ook nog de bekende Mach-hamburger en tosti verorberd zal kunnen worden.

1 Februari 2009 3e mach indoorwedstrijd

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14 graupner carisma.

3x kwalificatie en 2 finales ( 1/12 rijd finales van 8 min.)

Aanvang van de webstrijden is 10.00 uur en baan open vaaf 8.00 uur op zaterdag 31 januari kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (Gratis voor deelnemers).

Voor info kijk op de site van de Mach

Laatst bewerkt:
In overleg is besloten dat de MACH op dinsdag 30 december open is van 10.00 tot 17.00 uur......

Geeft dit door aan iedereen die je kent dan gaan we lekker racen....

Groeten MACH INDOOR

Laatst bewerkt:
ff wat tussen door.........

op de inschrijving voor de aankomende 1:12 Challenge bij de Indoor Mach, heb ik een naam staan die ik niet ken en verder ook geen gegevens van weet
hij staat ingeschreven als "Lin" en meer staat er niet bij ( hij heeft zich ingeschreven bij de Modified klasse ))

wie kan mij helpen of wie weet wie dit is??
stuur mij dan even een mailtje of een PB'tje

alvast bedankt

Gr
Hugo

Hij stond al vrij vroeg ingeschreven meen ik... Ik had ook al zoiets van wie is het... Heb er verder ook geen info over Hugo. Krijg je dat niet te zien dan als iemand zich inschrijft?

Joost.

Ps.
hoop wel dat er veeeeel meer rijders zich inschrijven voor de 1:12 Challenge
en zeker dan de Modified. staan er nu nog maar 3, en das toch echt te weinig pffff
ok 4, maar das dan inclusief die onduidelijk Lin. nog veeeeeels te weinig

Ps.
hoop wel dat er veeeeel meer rijders zich inschrijven voor de 1:12 Challenge
en zeker dan de Modified. staan er nu nog maar 3, en das toch echt te weinig pffff
ok 4, maar das dan inclusief die onduidelijk Lin. nog veeeeeels te weinig

Nah gaan we toch allemaal stock rijden, kunnen we vast oefenen voor het EK :)

Wanneer komt dat nieuwe tapijt?

Hmm... Vaag, ja ik hoop wederom dat er wel nog wat modified inschrijvingen bij komen ja... Vond het de vorige keer erg leuk namelijk...

Dus... PIETER!!! Ook Joey gewoon weer mod rijden, trainen voor het EK doe je erna maar weer haha...

Joost.

Back