1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

Op dit moment 4 personen voor de Toerwagen Modified en 4 personen voor de 1/12 modified... Voor beide klasses zou er nog eentje bij moeten...

@Hugo: Weet jij toevallig iets van Ruud Schuitmaker? Als die ook weer 1/12 modified gaat rijden dan zijn we er geloof ik voor aankomende zondag toch? Dan alleen de TC modified nog...

Joost.

De Swift mogen er ook nog wel 2 bij; Stephan??

groet,

Eric

op het moment ( 12-2-2009 om 20:04 )
zijn dit de aantallen deelnemers per klasse;
1:12 Mod 3 rijders
1:12 Stock 15 rijders
1:10 Mod 4 rijders
1:10 Stock 8 rijders
Swift 5 rijders

er moet AUB nog wel wat rijders bij hoor. een stuk of eh............40??
graag wél verdeeld over de verschillende klassen
zodat een ieder lekker a.s. weekend gezellie mee kan rijden

van Ruud weet ik nog niets
als hij erbij komt, hebben we 4 1:12 Mod rijders. gaat dus de goede kant op

Laatst bewerkt:
MACH indoor Haarlem Open

Indoorracen naar Haarlem!​
Om je in de winter te amuseren met je geweldige hobby van radiografisch elektroautoracen en dat de vele indoorcircuits niet naast de deur liggen, is MACH opnieuw gaan lobbyen hetgeen resulteerde in het vinden van een mooie indoorlocatie met parkeer mogelijkheden.

In de voormalige showroom van Renault aan de Surinameweg te Haarlem wordt gestreefd naar het aanbrengen van een baan van circa 11,5 bij 35 meter!
In deze ruimte is plaats genoeg voor 100 rijders en een cateringhoek, voor koffie, frisdrank en waar ook nog de bekende Mach-hamburger en tosti verorberd zal kunnen worden.

15 maart 2009 5e mach indoorwedstrijd

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14 graupner carisma.

3 x kwalificatie en 2 finales

Aanvang van de webstrijden is 10.00 uur en baan open vaaf 8.00 uur op zaterdag 14 maart kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (Gratis voor deelnemers).

Voor info kijk op de site van de Mach

Meestal een uurtje of 5-6 's middags ben je wel klaar...

Staat er trouwens ook bij hè? Onder in de post van Stephan...

Joost.

Ben benieuwd naar de uitslagen van vandaag..........

Nou, was geen wedstrijd voor de schoonheidsprijs. De wedstrijdleiding was super, streng doch rechtvaardig en nog gezellig ook;-) Helaas reden er maar drie man in de stock 4wd en zes man in de mod 4wd, alleen reden deze heren ook met een 10.5; dus eigenlijk was de Mod de stock A-finale en de stock de stock B-finale:-(

Mod 1:10:

1. Wesley van Dijken
2. Vasco
3. Rob Janssen?

Stock 1:10:

1. Axel Kleingeld
2. Eric Mulder
3. Ton Meijer

Ondanks alle oproepen aan de 2 wd mod-rijders was er drie man behalve de oproeper zelf (kapotte regelaar hoorde ik, volgende keer gewoon even vragen dan kan je wel meerijden)

Uitslag onbekend

De 1:12 stock was wel drukbezet met drie finales:

C-finale zaten Michael L en Richard O onder andere in??
B-finale is gewonnen door Jens Ginnuttis, Stefan Jansen tweede
A-finale volgens mij voor Hugo vd Berg voor Bart Wubben en Markus Mobers

Ondanks alle oproepen aan de 2 wd mod-rijders was er drie man behalve de oproeper zelf (kapotte regelaar hoorde ik, volgende keer gewoon even vragen dan kan je wel meerijden)

Ja, helaas was mijn regelaar de gooier van het roet in het eten... Ik rij liever niet met andermans spullen. Als dat stuk gaat dan vind ik dat zeker nog veel erger... Kijk, een motor wil ik nog wel lenen van iemand maar om met iemands regelaar te gaan rijden vind ik iets te kostbaar als dat stuk zou gaan (kan altijd gebeuren namelijk ;) )

Dus ja, helaas deze over moeten slaan. Next time better...

Joost.

Even een rare vraag: Mag er deze week (woensdag) nog gereden worden door niet EK-deelnemers of is de baan helemaal dicht tot vrijdag??

groet,

Eric

Eric, wat ik afgelopen weekend gehoord heb is dat de baan woensdagavond gewoon geopend is voor niet EK rijders. Dus je kan gewoon gaan rijden...

Martijn

MACH indoor Haarlem Open

Indoorracen naar Haarlem!​
Om je in de winter te amuseren met je geweldige hobby van radiografisch elektroautoracen en dat de vele indoorcircuits niet naast de deur liggen, is MACH opnieuw gaan lobbyen hetgeen resulteerde in het vinden van een mooie indoorlocatie met parkeer mogelijkheden.

In de voormalige showroom van Renault aan de Surinameweg te Haarlem wordt gestreefd naar het aanbrengen van een baan van circa 11,5 bij 35 meter!
In deze ruimte is plaats genoeg voor 100 rijders en een cateringhoek, voor koffie, frisdrank en waar ook nog de bekende Mach-hamburger en tosti verorberd zal kunnen worden.

15 maart 2009 5e mach indoorwedstrijd

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14 graupner carisma.

3 x kwalificatie en 2 finales

Aanvang van de webstrijden is 10.00 uur en baan open vaaf 8.00 uur op zaterdag 14 maart kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (Gratis voor deelnemers).

Voor info kijk op de site van de Mach
Zo mannen, nu het zomer seizoen al weer voor de deur staat wil ik iedereen toch oproepen om het binnen seizoen mooi er waardig af te sluiten door de laatste wedstrijd de 15e mee te rijden.

schrijf je via de website van de MACH en klik op inschrijven..

Ik hoop het wel is wat uitdagender zo...maar ik denk dat er wel wat veranderd gaat worden
we zien het wel..

groeten

John

Ik meen dat hij grotendeels zo blijft als op het EK alleen twee kleine uitstekende balkjes in het midden van de baan als je zeg maar naar de rijders stelling toe rijd gaan er tussenuit geloof ik...

Joost.

Misschien (als het buiten snert is) komt Joey de laatste ook nog even rijden... maar dan wel stock-klasse Joost.

Tja, ik heb besloten dat ik de laatste wedstrijd sowiso meerij... Of het nu modified of stock is... De laatste wedstrijd wil ik sowiso rijden als afsluiter voor het indoor seizoen.

Joost.

Back