1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

Vanavond weer een eind verder gekomen met de baan. De rijders stelling staat er inderdaad zoals Stephan al zei en is erg mooi en groot geworden. Morgenmiddag ga ik er weer heen om de laatste hand te leggen aan de baan zelf. Die zal dus morgen in de loop van de dag/avond klaar zijn. Als de rest (sleutelruimte e.d.) dan ook gereed is zal de baan in principe open kunnen.

Morgen gaan we ook kijken wat er daadwerkelijk nog allemaal gebeuren moet om de baan "rijders klaar" te maken zodat we zo snel mogelijk open kunnen...

Uiteraard houden we jullie op de hoogte maar het geheel wordt erg mooi!!!

Joost K.

Het laatste gerucht was dat komende woensdag de opening is, dat zou dus inhouden dat hij nog niet open is morgen. Maar misschien kunnen de leden van Mach dit even bevestigen (JOOST :wink: )

Groet Robert

Morgen is hij nog niet open, de baan is wel klaar geloof ik maar alles meot nog een plekje krijgen en er moet nog schoon gemaakt worden.

Dus woensdag op z'n vroegst maar dit word hier bekent gemaakt zodra het kan.

gr

Stephan

NEE... Morgen is de binnenbaan nog niet open.

We hebben de openingsdatum op aankomende woensdag gezet. Aankomende week zal daar meer info over komen...

Nu moe van klussen aan de baan, mijn R5 nog in orde maken voor morgen (M-auto)... Pffff... Lange dag...

Joost K. :mrgreen:

NEE... Morgen is de binnenbaan nog niet open.

We hebben de openingsdatum op aankomende woensdag gezet. Aankomende week zal daar meer info over komen...

Nu moe van klussen aan de baan, mijn R5 nog in orde maken voor morgen (M-auto)... Pffff... Lange dag...

Joost K. :mrgreen:

Goed gewerkt mannen; helaas heb ik woensdag een vergadering maar kom zeker even langs volgende week....

Succes met de R5...

groet,

Eric

Opening Indoor Circuit Mach Haarlem

Okee, hier issie dan... het officiele bericht van de opening van de nieuwe MACH indoor baan in Haarlem...

Vanaf aankomende woensdag (22-10-2008 ) zal de baan open zijn van 17:00 - 23:00uur in de voormalige showroom van Renault aan de Surinameweg te Haarlem

En dan natuurlijk ook de foto's van de baan...

*** De rijders stelling ***

BouwindoorbaanHaarlem031.jpg

*** De rijders stelling vanaf de baan gezien ***

BouwindoorbaanHaarlem039.jpg

*** DE BAAN ***

BouwindoorbaanHaarlem037.jpg

BouwindoorbaanHaarlem040.jpg

BouwindoorbaanHaarlem041.jpg

Tot woensdag iedereen!!!

Joost K.
:mrgreen:

Dat ziet er ERG goed uit Joost! Echt super! Woensdag ga ik ook niet redden, maar kom ZEKER binnenkort langs!

Zit er erg goed uit!
Ik kom zo snel mogelijk, maar helaas niet komende 2 weken.
Komt er nog een leuke wintercompetitie?

Heftiggggg

Ziet er Top uit mannen, zou eigenlijk het hele jaar te gebruiken moeten zijn; erg mooi resultaat, kunnen een hoop banen een puntje aan zuigen!!!

Hoe zit het met de openingstijden? In principe woensdag en vrijdag 1700-2300 en zondag 1000 tot 1700 uur?

Tot zeer binnenkort!

groet,

Eric

Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen zondag nog ff wezen helpen, de baan ligt er echt mooi bij. Op de rijder stelling hangen nog wat Banners van de sponsoren. Heb naast de ingang nog een Mach banner gehangen.

Baan heeft volgensmijn al meteen redelijk goede grip tijdens de 1ste accu. Tapijt ligt echt strak zonder hobbels en de Curbs zijn echt mooi gemaakt door Joost. Het tapijt ligt op een houten "vloer", volgensmijn moet dit ook beter zijn voor constante grip.

Heb er zin in as woensdag!!

Gr

(p.s. Mischien dat het handig is bij de balk die "einde rechte eind" ligt nog een zachter materiaal aan de balk te monteren. Kan denk ik een hoop schade voorkomen bij beginnende rijders.)

Back