1S2P van Graupner laden

okay, sorry. Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat Luppie hetzelfde wilde zeggen.
Ik snap trouwens niet wat het voordeel van die adapter is. Als je geen computerlader hebt kan ik het me voorstellen, maar anders heeft het ding toch enkel nadelen.....?

Wha weet ik niet, achteloos na het vliegen in de zender proppen dat stekkertje van die adapter, smorgen bij wakker worden er weer uit halen.. Of bij vergeten over 2 dagen of een week...

Heb je maar en simpel 50wat ladertje, dan hoef je niet te wachten , maar laad je 2 dingen tegelijkertijd.
Dus ja, ik zie wel.. voordelen...

Geen gepruts met het dekseltje, of met een y kabeltje.. Ik denk dat ik dat setje wel koop die adapter lader, en die lipo van 6000mah.... Zal eens even kijken waar hij goedkoop is, moet toch ook weer een GOEDE propruimer hebben... Kan deze dan mooi mee laten komen...

Wie dat gezegd heeft weet ik niet, maar ik in ieder geval niet :nooo:. Het is dan ook niet correct :nooo:... Eén kabeltje om te laden is genoeg :yes:.

En om Digitech na te praten :): ik kan het weten als servicedienst voor (o.a.) Graupner voor Nederland en België :cool: :D. Kijk maar in m'n profiel (zo, dat was weer stiekum wat gratis reclame gesmokkeld).

jij bent de Graupner King , daar kan niemand tegenop

Laatst bewerkt:
jij bent de Graupner King , daar kan niemand tegenop

Kijk! Eindelijk erkenning.....'t zal natuurlijk ook een keer tijd worden.

Da's beter dan zo iemand, die min of meer probeert te suggereren dat ik al aan het demonteren ben:

Jaja.....die gebruik ik ook altijd als k het vergeten ben :rolling:

Zo leer je je ware forumvrienden kennen
angry(2).gif
.

Laatst bewerkt:
Back