Heb je voor de Zenders van Jamara misschien wel nodig 
Mvg Johan

Mvg Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kan je een mechanische defekt uitsluiten bij 200 € schade?
1 schlechte soldering kan al een crash veroorzaken.
Mvg Johan
Hele simpele optelsom:
1: MD 500 body: 90.00 euro
2: MG Align swashservo: 30.00 euro
3: 5 blads rigid rotorkop: 50.00 euro.
4: 5 hoofd rotorbladen en een setje staartbladen.
5: Maingear en torquetube tandwielen.
Ruim 200 euro schade, welkom in de wondere wereld van het helivliegen.
Het kan best een technisch probleem zijn. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat de PLL in je zender iets is verlopen. De zender hopt continu door de frequentieband en de ontvanger volgt datzelfde hopende patroon.Nu ben ik over naadenken wat de oorzaak is, stuurfout 100 % uitgesloteen, techbisch probleem evenzo 100 % uitgesloten.
Ik heb in mijn tuin een Wifiversterker staan, omdat de tuin heel groot is, en de enige idee is, dat door dat versterkte Wifi-signaal de storing vandaan komt.
Jij weet het, Jonkje, ik vlieg sinds meer dan 25 jaar en houd alles in de gaaten, ook via een logbook van alle vluchten, maar zo iets is me nog nooit overkomen, de tranen staan in mijn oogen en ik wilde bijna stoppen met vliegen, maar nu ik deze bericht gelezen heb, denk ik toch, dat het n iet onze fout is, maar dingen die we moeten uitzoeken.
Laat wat horen, ik ben ook nioet Rokkefeller, die steeds n ieuwe vliegers kan kopen ..
IK WIL DE OORZAAK WETEN !!!
Groetjes van Uwe
Had ik gezien.Even los van het feit dat de laatste 3 reageerders wellicht niet door hadden dat ze reageerden op een topic uit 2011...![]()
Ja daar aan de waterkant verscholen tussen de bossen en hemelsbreed zo'n 500 meter vanaf de bewoonde wereld.Ik vaar bij Vaargroep Flevoland. Net als vandaag zitten we met een man of tien gezellig naast elkaar aan de waterkant.
Iedereen heeft z'n mobiel bij zich en aan. En ik denk niet dat ook maar iemand de moeite neemt om z'n Wifi uit te zetten of z'n toestel naar 'vliegtuigmodus' om te schakelen.
Protocol is prima, het mag nog gebruikt worden ook zonder de LBT maar er mag in de EU geen nieuwe zender meer verkocht worden zonder LBT aan boord.Maar mijn ervaring is dat de Fasst technologie van Futaba (nog steeds) een prima protocol is...