P
Pjotrrr
Guest
Pieter-Jan[MCM zei:]Yah, dat is idd nog niet al te duidelijk, dat is ook meteen de reden dat we nog niet al te veel promotie maken.
Momenteel proberen we het uit te vechten met de Belgische instanties en daarna vallen we de Nederlandse instanties aan. De papieren rompslomp, het is een ramp aan het worden. Het dwaze is dat de zender aan alle eisen voldoet, het bewijzen daarentegen is een ander paar mouwen.
Ik ben niet betrokken bij de technische gesprekken met de betrokken instanties, noch bij de gesprekken met de Spektrum ingenieurs maar voor zover ik hun techno babbel kan volgen heeft het te maken met gemiddeld vermogen en piekvermogen.
Het zendsysteem van Spektrum zou met pieken werken die over de toegelaten limiet komen maar gemiddeld zitten ze er mooi onder. En dit opmeten zou een probleem vormen ...
Over het e.i.r.p. uitgestraald vermogen wordt inderdaad tot nu toe wat geheimzinnig gedaan, uit alle beschikbare informatie distilleer ik echter dat dit GEMIDDELD 80mW is.
Hier werd echter mogelijk vanwege het verkrijgen van alle papierwinkel nog geen duidelijke uitspraak over gedaan, gebaseerd op Bert's bevindingen en die 100+ pagina's gebruikerservaringen op RC Groups kunnen we er denk ik echter wel van uitgaan dat het zendvermogen voor full range gebruik meer dan voldoende is!!!