Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Corrien zei:Tja, dit hoorde nog steeds geheim te zijn. Blijkbaar heeft Flyinggiants de primeur gekregen om het nu toch alvast aan te kondigen. Als ik de geruchten over de planning goed heb beluisterd zal het wel eens helemaal waar kunnen zijn, dat er op de Toledo show al aanbiedingen zijn.
Ben benieuwd hoe dat bij de 9z eruit gaat zien. Komt de antenne dan op de plaats van de orginele?
Ten tijde van Dortmund zou het mogelijk kunnen zijn, dat de T6EXP 2,4 GHz leverbaar is. De modulen voor andere zenders zullen er dan nog niet zijn.br@m zei:En Dortmund? Jan, weet jij meer?
Corrien zei:Van alle schreeuwende reclameboodschappen word je inderdaad niet veel wijzer. Echte data behoef je echter ook niet te verwachten. Deze is er van de huidige apparatuur ook niet en wat moet je er ook mee? Je zult in de praktijk moeten ervaren hoe goed deze sets zijn in vergelijk met de huidige apparatuur. Wat dat betreft verbaast het mij dan ook, dat veel mensen al helemaal gaan voor het 2,4 GHz gebeuren. In de 'lage landen' ben je tenslotte meer de instelling 'eerst zien, dan geloven' gewend.
mdegans zei:Ik heb de Spektrum DX7 3 weken geleden uit de US meegenomen, heb gewoon een mode 2 besteld en laten afleveren in mijn hotel, samen met 3 extra AR7000 ontvangers kon ik mijn kisten en logo aanpassen.
Na zo'n 50 vluchten heb ik nog geen spijt ervan...
Maar als je al een kristalloos systeem hebt is de keuze minder voor de hand liggend denk ik.
vosje zei:mdegans zei:Ik heb de Spektrum DX7 3 weken geleden uit de US meegenomen, heb gewoon een mode 2 besteld en laten afleveren in mijn hotel, samen met 3 extra AR7000 ontvangers kon ik mijn kisten en logo aanpassen.
Na zo'n 50 vluchten heb ik nog geen spijt ervan...
Maar als je al een kristalloos systeem hebt is de keuze minder voor de hand liggend denk ik.
Beste mdegans,
je weet toch wel dat als je de versie uit de US hier vliegt dat je in overtreding bent met de wet !!
Hier is max . 100 mw toegestaan en die van de US leverd er 700 mw !!
Het is niet voor niks dat ze via een europese dealer te verkrijgen zijn.
Als je nu schade vliegt ,kan het wel eens raar voor je uitpakken.
gr vosje 8)