Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat vinden we hiervan?
Is er een spant in de buurt waar je ontvanger tegenaan kunt monteren? Eén antenne kan dan tegen de spant worden gemonteerd en de andere tegen de zijkant.
2. ? Wat zit er op de Emcotec direkt onder de ontvanger? Of heeft de Emcotec een metalen behuizing?
3. Limonade-rietjes en dan elke draad onder een hoek van 45 graden omhoog. Als de antennetje afbreken is dat tot nu toe altijd op de plaats, waar ze de coax verlaten, dus stop ze er helemaal in, zoals hierboven al wordt geadviseerd.
Ik zie een aantal T14Mz zenders hier. Ik weet niet of jullie alleen met schaalmodellen heel rustig rondjes vliegen, maar bij redelijk heftig 3D vliegen zijn de potmeters zo versleten. Binnen de garantie periode moesten ze alle 4 vervangen worden. Het gekke is dat de DX7 potmeters nog steeds goed werken, ondanks dat deze ook veel op de sim gebruikt wordt.
Ik bedoel een 100 Euro zender tegen een 1700 Euro zender dat is toch wel kras...