diablotinxlpilot zei:@alexzzz
lees goed voor je reageert...
Ik heb gelezen waar jij op doelt Paul, maar ik weet ook wat dan de volgende reacties kunnen gaan zijn, vandaar.....
Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
diablotinxlpilot zei:@alexzzz
lees goed voor je reageert...
Corrien zei:Jij zou trouwens nog naar een artikel zoeken....
Alexzzz zei:Paul, nu krijgen we voor de miljoenste keer weer de discussie over het al dan niet nodig zijn van zo'n apparaatje. De voorstanders roepen dan dat het nodig is omdat de stromen te hoog zijn om direct door de ontvanger te laten lopen (waarvan ik er 1 ben), de tegenstanders (die bijna nooit iets groter dan 2 meter gevlogen hebben) zeggen dan vervolgens dat dat niet nodig is en voor je het weet zijn er weer 10 pagina's vol geschreven.
Geen paniek, jou reken ik zeer zeker tot de elektronica mensen hierCorrien zei:Tja, diablotinxlpilot, jij stelt eigenlijk een b-vraag :wink: en van Ron mag ik eigenlijk niet meer meeschrijven (geen elektronica-achtergrond, ook al is het sinds meer dan 22 jaar mijn beroep
) .
En? Al gevonden?[emoji16]Ben de hele avond bezig geweest gisteren, maar zit ik te twijfelen of het niet op RCU stond...... :roll:
Maar ik ben vastberaden om het te vinden, de vraag is alleen op welke termijn [emoji38]
Grt.
@Studenttijd terug werd ik hier op gewezen:
https://www.frsky-rc.com/product/rb-20/
al heb ik er geen persoonlijke ervaring mee..
zelf heb ik tot nu toe een powerbox sensor in gebruik.
2 ingangen voor accu's, je kan ze ook los van elkaar aan/uit zetten.
in mijn geval zit er geen bec tussen, HV op de ontvanger.
ander toestel heeft een grote powerbox verdeler.
voordeel van die grote: die kapt zelf foute servo's af, waardoor ze de rest niet kunnen beinvloeden.