2 maal bouwverslag Beech D18 Nick Ziroli.!

Carbon aan 1 kant versterkt al hoor. Carbon aan beide kanten nog meer natuurlijk.

Mooie methode, Han! ... want eenvoudig te doen. Zou het ook met een stofzuiger kunnen?

Ik ben het eens met Bertus dat het beter zal zijn om een sandwich te maken. De kern kan dan ook van lichter materiaal ... balsa, lite-ply of timmer-balsa (hoe heet het?).

Met de stofzuiger kan het ook :mrgreen:, alleen houd de stofzuiger het niet lang uit en jij word gek van het lawaai .

Ik hat een koelkast kompressor in een kastje met een 220V ventilator er in .
Kon 24 uur lopen en je hoorde alleen de ventilator zoemen .

Balsaply noemen ze Timmerplaat ( bij de Gamma ) en kost bijna niks .
Ik heb de Bigliftromp voor een tientje kunnen maken .

Zo een klein updateje.
Het begint weer vorm tekrijegn.;)
En het oude tipstukje past ook nog.(bijna):p

000_0018a.jpg

Kan die in het weekend in elkaar.
Nu zit er nog geen lijm tussen.
Op de achtergrond een stukje gebogen ligger.

Groeten HanDeBouwer.

wow hoeveel tijd heb jij man
ik mak blij zijn als ik 4 spanten kan zrtten op een avond
verders komt men vrouw altijd zeuren

Jaja Vlieg.

Effe doorbouwen.
Kunnen we samen vliegen.
Ik haal je nog wel effe in met bouwen.
Ik weet hoe het moet.

Groeten Han.

Ps, denk dat Jeroen effe in de war is.

Hehe, zie je wel te veel Beechen op het forum :-)

Rose, ook al 1, mhhh, zou dat door Eric (en Han) komen???

Maar op Oss kunnen we dus minimaal 3 Beeches aanschouwen :yes:

Het is dan ook gewoon een erg mooi toestel, en dankzij Han en Eric weet iedereen ook dat deze tekening een goed vliegende kist oplevert, als je alles goed bouwt.

Dan is 1 + 1 nog altijd 2 :) Of in dit geval al 4 :P

Rose, ook al 1, mhhh, zou dat door Eric (en Han) komen???

Eigenlijk is Rose de aansteker, ik wou eigenlijk een nieuwe 2-motorige gaan bouwen met 2 benzine motoren (ik was eigenlijk naar een B-25 aan het kijuken) ,
Toen kwam Rose met een boekje van ziroli :
als je nu deze beech gaat bouwen ,dan bouw ik er ook een. dan kunnen we fijn samen vliegen
Zijn kleuren schema had hij ook al snel gekozen.

we zijn dus idd samen begonnen, maar hij was niet bij te houden in het BEGIN niet bij te houden, ik lag ver achter.
Maar ja , na het begin :sleeping:

hopelijk binnenkort dan toch samen vliegen met vliegman en ook met Han en G R natuurlijk

@ vliegman als je een "ENTER" geeft na de foto's dan komen de foto's niet naast maar onder elkaar

Laatst bewerkt:
Tja, we kennen Rose dan ook al grote ouwejeweetweller ;-)
Die is was na zijn vliegende start alvast weer snel afgeleid :lol:

Ben zeer benieuwd naar al deze Beeches :yes:

Ik moet nu wel door gaan de motoren zijn onderweg en dat is eigenlijk waar het op bleef hangen.:mrgreen:
De motoren van Eric deze van 3W lijken wel van goud zo duur zijn deze, en ik weet wel nu begint ieder te ouweh..ren en zeker 3W4EVER van dat zijn goede motoren en je koopt waar voor je geld wat ik betwijfel, maar 3W is niet het einde van de wereld, en nu heb ik andere van DL gevonden de DLE30 en deze zijn een pak goedkoper en hopelijk net zo betrouwbaar als de 50/55 en deze komen op de Bitch te zitten.:p
Dus moet ik nu wel doorgaan anders krijg ik van ons Miek op mijn donder dat ik niet met Eric samen vlieg op Willebroek:confused::confused:

Wow 4 x een Beech samen in de lucht kijk, daar kijk ik naar uit in 2010.

Han Denny was blij met de bos blommen en de koffie smaakte weer toppie en je gaat echt goed en snel met bouwen.

Succes

Japioooooooooooooooo

Back