2 Mei schaalwedstrijd Trainingsdag Lelystad

Ton van Munsteren

Forum veteraan
PH-SAM
Beste schaalwedstrijd liefhebbers,

Zoals je misschien al gelezen hebt in de KNVVL Modelvliegsport, hebben wij van Lenticularis te Lelystad
de mogelijkheid gekregen, van de faciliteiten gebruik te maken voor een trainingsdag.
De Sub Commissie Schaal wil dan ook een ieder die geïnteresseerd is in de schaalwedstrijden uitnodigen voor deelname.
Na de voorgaande trainingsdag met uitsluitend de behandeling van het statische onderdeel,
kunnen wij nu dus ook het vliegend onderdeel doornemen.
Voor een ieder zal dit zeker belangrijk zijn om eens samen met de juryleden de figuren door te nemen,
om zo je vliegen van de figuren beter af te kunnen stemmen .
Heb je interesse in wedstrijd schaalvliegen en wil je het programma eens oefenvliegen maar je model is nog in aanbouw,
neem dan gerust een ander model mee om toch eens te kunnen proeven aan deze wedstrijdklasse.
Ben je geïnteresseerd in het jurylid worden kom dan zeker ook meedraaien met de trainingsdag.

Let op; je moet je wel van te voren aanmelden omdat Lenticularis eten en drinken zal verzorgen en
daarom graag wil weten met hoeveel schaalliefhebbers rekening te moeten houden.

Meld je hier even aan of stuur een Pb.

Wij horen graag van jullie.

Groet.
Gerard en Ton
Sub. Com. Schaal.

Laatst bewerkt:
Helaas Ton en Gerard,
voor mij is het een gewone werkdag!!
Anders was ik beslist gekomen!!

Groetjes Han.

Laatst bewerkt:
Henri en Hans,

Dank voor het aanmelden.

Ralf en Han,

Jammer en bedankt voor de interesse:thumbsup: hoop jullie nog wel op de wedstrijden tegen te komen.

Ton

Even en vraagje!
Is er voor deze dag een minimum gesteld kwa deelnemers om het door te laten gaan of niet?
Ik heb er n.m.l veel zin in om bij te leren!!!!!
Hoop dat het dus doorgaat!!!!!
Dus mensen meld je aan om zowiezo deze dag door te laten gaan.

Mvgr Hans

Laatst bewerkt:
Hans,

Ten alle tijden gaat het wat ons betreft door, met uitzondering van slecht weer natuurlijk maar ook dan kunnen we altijd nog met statisch meer doen.

Maar ja er mogen er natuurlijk altijd meer deelnemers zijn.

Ton

Hoi Ton.

De wedstrijden staan ingepland.
Behalve die op 23 augustus.
Dan ben ik echt verhinderd. (daar kan ik niet onderuit komen.):(
Dus komen doe ik wel.

Groeten Han.

Hoi Ton, ik zal er helaas niet bij zijn.

Andere vraag, de laatste wedstrijd op Deelen was volgens mij nog niet helemaal zeker welke dag/datum dat was, staat die inmiddels vast?

Groetjes,
Gerald

..... en ja de datum staat reeds vast.

Ton

....en dat is??? :confused:

Op KNVvL site staan nog steeds 2 data's, daarnaast hoorde ik iets over Deelen/zaterdag wat mijn voorkeur eigenlijk ook wel heefd. Meerdere malen ook verzocht/voorgesteld met positieve reacties in de jaarvergadering maar dat wordt iedere keer weer vergeten. :(

Ruben,

Jammer had het leuk gevonden als je erbij had geweest.

Super dat je op de wedstrijden wel mee kan doen succes met de Fury.

Gerald,

De voorlopige status is zaterdag 19 of zaterdag 26 september de exacte datum is nog niet zeker maar zeker een van de twee.

Ton

En daar stonden eerst andere data.
Die wel mooi voor mij waren.
Je gaat toch niet vertellen dat dat weer veranderd is.

Zo ja ik die ook verstek laten gaan.
Heb je eindelijk wat voor de zondag.
En heb ik al 2 meetings afgezegt voor die zondag.

Han.

Han,

Ja sorry, we hebben niet veel keus dat is de wens van Deelen en daar moeten wij helaas in meegaan.

Hebben namelijk ook geen andere optie met een betonbaan waar we naar uit kunnen wijken.

Onze keuze van velden is heel beperkt en we zijn al blij als clubs hun veld beschikbaar stellen voor de schaalwedstrijden.

Hoor ook graag van clubs als men een keer een wedstrijd zou willen organiseren en hun locatie beschikbaar willen stellen.

Ton

Onze keuze van velden is heel beperkt en we zijn al blij als clubs hun veld beschikbaar stellen voor de schaalwedstrijden.

Dat is inderdaad jammer, alle schaalwedstrijden op 1 na overlappen met andere wedstrijddisciplines waar ik aan mee doe, dus voor mij zit het er niet in dit jaar:(

p.s. er zit een foutje in de titel:)

Heel misschien ben ik die dag in de buurt! Dit is toch in de meivakantie? Zoja dan kom ik waarschijnlijk kijken :D

Back