Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Neem nu gewoon de spin-99, perfecte regelaar met alle opties die je voor F3A nodig hebt....
De AXI 5330 F3A is een beetje vreemde motor die met slechts enkele regelaren uit de voeten kan. De goedkope hobbycity regelaars doen het niet goed met deze motor. De Jeti Spin 99 doet het wel goed. (In de aanbieding bij aerobertics.)
Die E-Evolution heb ik nog niet gezien of gewogen dus we laten ons verrassen.
Julius toch..........
Ja, maar de niet-digitale Hitecs hebben niet zo'n last daarvan, het zijn meer de digitale die daar bekend om staan (waar ik al mijn kisten mee vol heb hangen) Maar daar is in de praktijk met 3D uitslagen ook nog prima een kunstvlucht programma mee te vliegen. Met de 945MG moet dat ook wel lukken lijkt mij, omdat je maar zeer kleine uitslagen hebt en zo je resolutie kunt vergroten, of zie ik iets over het hoofd?
Grt.
Wel, ik heb het hier toch echt wel met een persoon over gehad die er aardig verstand van heeftJa, ik vond het ook al niet zo'n sterke uitspraak![]()
Wel, ik heb het hier toch echt wel met een persoon over gehad die er aardig verstand van heeft.