2008 1/8 EK-A Valencia, Spanje

Tja.... de Picco's schijnen inderdaad het snelst kapot te gaan met de nieuwe uitlaten... ;)

Ligt dat aan de motor of aan de uitlaat?

Ik ben benieuwd wie het meest zijn vinger onder controle weet te houden vandaag.

De 4 Nederlanders ...

RickV komt volgens mij nog iets te kort of hij weet wat hij gedurende de qualies moet doen qua gebruik en snelheid.

Maurice zit denk ik aardig op zijn plaats al moet 17 ronden toch mogelijk zijn met zijn Picco.

Alex Everling doet gewoon lekker mee.

Renting... tja, gaat niet lekker denk ik.

Al tijden?, op de Mugen site staat de normale stabi afgebeeld op de MRX4-X....
----
Ja, en met Mugen stuurblokken.... :p

OPTION PARTS FOR MRX-3 , stamt nog uit de tijd van de MRX3....

http://events.redrc.net/wp-content/...ropean-championships/Thurs-MarkGreen960-4.jpg
Inderdaad MRX blokken en zelfs de as....

Mja... het is toch wat om spullen van de concurent te gebruiken om sneller te rijden. En dan zijn er nog mensen die achteraf beweren dat Serpent origineel ontwerpt en de rest kopieerd....

Laatst bewerkt:
Voorlopig na 2 getimede sessies 2 motonica's bij de eerste 6, niet slecht.
Alleen jammer dat het niet met de originele achterkant is maar met het prototype;).
Aan de andere kant er zit wel ontwikkeling daar, ze staan in ieder geval niet stil:D.
Ben benieuwd na de eerst ronde qualies en na morgen ochtend want s'middags zullen ze het niet kunnen redden met snellere tijden door de warmte.
We wachten maar weer af.
Red RC levert ieder geval weer mooie foto's en ditjes en datjes.

Het lijkt er ook op dat op dit circuit de Zytec het gaat winnen van de Collari Peugeot, bij de top rijders dan hé:rolleyes:
Zelfs Rick V reed met Zytec.
Een Central zie je helemaal niet bij de toppers tot nog toe.

Het lijkt er ook op dat op dit circuit de Zytec het gaat winnen van de Collari Peugeot, bij de top rijders dan hé:rolleyes:
Zelfs Rick V reed met Zytec.
Een Central zie je helemaal niet bij de toppers tot nog toe.

De Zytec van Serpent heeft wat minder downforce in vergelijk met de Collari. Wat de kap wel heeft is een meer geballanceerde downforce (wat verder naar achter) waardoor de 960-08 wat stabieler en rustiger wordt zodat je constanter kan rijden. Dussss minder verbruik ;)

Maurice won de 1/256B en start nu in de 1/128B samen met Michel Renting (die start nu!)...
Alex werd 5e in de 1/256B en is niet door....

Laatst bewerkt:
Als ik no zo rond kijk op de foto's zie ik de 3007 uitlaat zoveel niet meer.....

De kwalificaties zijn ook super, de beste 24 zitten maar binnen 7 sec....

Massimo heeft de 3007 er gewoon op zitten. Ik ben nog het meest benieuwd naar het gebruik van uitlaten gedurende de finales.

Maurice is plots na een paar ronden gestopt en is dus ook gestrand.....

En die heeft ie gewonnen, door dus naar de 1/8 finale als startnr. 8 in de 1/8 A-finale, ik ben benieuwd.

Ik zie daar ook duidelijk Rob Kuiper in de pitstraat staan van de 1/8 finale A.

Robin D´hondt staat geplaatst als no. 2 in 1/2 finale B.
Michael Salven op 5 in de 1/2 finale A.
RickV op 3 in de 1/4 finale B.
Steven Cuypers op 5 in de 1/4 finale B.
Lamberto Collari op 1 in de 1/4 finale A.

Laatst bewerkt:
Back