20113DHF Big New Year Meeting !!! 23 Januari

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door henry luchtmeijer, 2 jan 2011.

  1. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    HA ha.. ben je een broer van Walter Tjerk, die heeft ook zo'n wensen lijst. Ik zou lekker thuis blijven dan weet je zeker dat alles heel blijft en dat de kou en de wind je niet lastig zullen vallen ... Dan maken wij wel wat lol, en vliegen er vrolijk op los heerlijk als ik er aan denk dan krijg ik het al warm.

    Ik zal nog even proberen een veld ergens in Spanje te regelen die aan je verwachting voldoet !!! moeten de drankjes worden geserveerd of haal je zelf wat bij de bar .. (LOL)
     
  2. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    Nu ga je wel volledig voorbij aan het feit dat jij maar 5km hoeft te rijden naar dit veld en wij bijna 200km :shock:
    Als je 2,5 uur heen rijdt en 2,5uur terug wil je wel waar voor je geld:zon:
    Het weer moet wel dusdanig zijn hebt dat je dan lol hebt in het fladderen.
    'T is niet zo dat je dan ff terug rijdt als het tegen valt.

    P.S.
    Jij bent nog naar geen enkele meeting in Venlo geweest behalve 3D Masters ;)
     
  3. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Ha ha die Walter ik heb nog even zitten zoeken maar een meeting in Venlo wanneer is die geweest dan !! Ik zou zeggen organiseer er eens 1 (Dutch3D vind ik geen meeting) maar laat er geen misverstand ontstaan dat ik niet begrijp dat het een eind rijden is, maar het gaat mij om het eisen pakket die eigenlijk uit de meest ideale locatie zou moeten bestaan. Aangezien wij hier de luxe niet hebben van vliegclubs die openstaan voor dit soort meetings zijn we aangewezen op goodwill van de staat Ha ha.. Kortom ik weet dat je er graag bij wil zijn dus laten we hopen op een mooie dag en als het kan dan zien we je misschien verschijnen. Er zal zeker ge-filmt worden dus ik zal proberen om de meeting vast te leggen.


    gegroet ouwe vlaaien King ...
     
  4. Lazerbeak

    Lazerbeak

    Lid geworden:
    2 jan 2005
    Berichten:
    1.284
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    Aangezien wij 'broers' zijn reageer ik wel even ;) Kan 't niet laten.

    Elke D3D wedstrijd valt in het "heliweekend" van Venlo. Zaterdag wedstrijd, zondag meeting. Al zolang ik vlieg gebeurd dit zo.

    Eisenpakket valt echt wel mee, iets met een mug en een olifant.
    Ik vind meetings ook geweldig, maar voor de afstand wil ik ook wel fatsoenlijke omstandigheden. Er zijn velden genoeg in NL zonder die windmixers op de achtergrond (oftewel harde wind). En dan het weer, dit tijdstip van het jaar staat niet garant voor mooi vliegweer. Dat icm een volle tank brandstof en geen eigen vervoer geeft mij een "hoog eisenpakket". Ik noem het common sense.

    Kan hier ook wel op industrie terrein een 'meting' (;)) gaan organiseren, komt ook geen hond vanwege de afstand en "ons eigen veld is ook nog eens veel beter dan dat braakliggende veld".

    Dat jullie LoL hebben vind ik natuurlijk helemaal top, ga vooral zo door, je moet alleen niet zo verwijtend overkomen als een ander besluit niet te gaan. "Ik zou lekker thuis blijven dan weet je zeker dat alles heel blijft en dat de kou en de wind je niet lastig zullen vallen ... Dan maken wij wel wat lol, en vliegen er vrolijk op los heerlijk als ik er aan denk dan krijg ik het al warm."

    That's it eigenlijk. Niks Spanje, daar waaide het immers ook hard en die wind was nog heet ook! :mad:

    Even goede vrienden. Eneuh, houw'm heel!
     
  5. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Duidelijk allemaal ;-) Ik zal aan je denken Tjerk als ik weer op zo'n winderig slecht veld sta te vliegen ha ha .. komt goed mien jongen.

    p.s. die quote was een geintje dat begrijp je toch wel..
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  6. Lazerbeak

    Lazerbeak

    Lid geworden:
    2 jan 2005
    Berichten:
    1.284
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    Als je nou lang blond haar had en grote... Zou ik dat natuurlijk erg kunnen waarderen, nu vind ik het een beetje, euhm... creepy... ;)
    hi hi :lol:

    Dat 'big meten' was natuurlijk net zo hard een geintje. ;)
     
  7. Ik sluit me aan bij Walter, als jullie deze keer wel goed weer kunnen regelen kom ik ook. Ik denk dat ik vorig jaar geen enkele meeting in Nederland gedaan heb met goed weer.

    Begonnen met 3DHF in windcity en de laatste bij Holco ook :eek:nweer:

    Groeten,

    Jurrien.
     
  8. EricW

    EricW

    Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Berichten:
    4.246
    Locatie:
    Raamsdonksveer
    Als er geen vrouwen bestonden was er niets zo veranderlijk als het weer.
    Eigenlijk een non-issue dus... ;)
     
  9. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Eindelijk!
    De vlieglocatie is bekent! Zondag 23 Januari, Lawsonpad, Almere Pampushout! Vanaf 10:30!

    Sorry dat jullie allemaal zo lang moesten wachten. De reden hiervoor is dat wij vlak voor de bekendmaking zijn benaderd door de gemeente Almere die ons attendeerde op onze aanmeldingsplicht voor deze meeting. Bij deze is alles nu officieel geregeld en hebben wij toestemming van zowel de grondeigenaar/beheerder als Gemeente Toezicht & Handhaving. Gezien hier normaal gesproken een paar weken over heen gaat willen we in het bijzonder onze speciale dank aan gemeente Almere uiten voor het snelle handelen en begrip voor deze situatie.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Nu wij óók door de gemeente Almere in kaart zijn gebracht is dit voor ons het startsein te zoeken naar een open locatie geschikt als “evenementen weide” voor onze doeleinden binnen Almere. Op deze manier proberen wij centraal in Nederland een plaats te creëren voor Rc Helicopter activiteiten.

    Als er mensen zijn uit Almere die ons kunnen helpen met het spotten voor deze locatie stellen wij dat enorm op prijs.


    Tot de 23e!!

    3DHelifreakz!
     
  10. EricW

    EricW

    Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Berichten:
    4.246
    Locatie:
    Raamsdonksveer
    Bedankt Almere!!
    Heel fijn dat dit mogelijk is.
    Tot de 23e Henry.
     
  11. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.501
    Locatie:
    Heerenveen
    Almere, here we come! :cool:
     
  12. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Om iedereen een beetje op gelijke hoogte te brengen heb ik wat tips en regels voor deze meeting opgemaakt,verder ga ik er van uit dat net als alle voorgaande meetings ik op iedereen kan vertrouwen op respect en begrip. Daarvoor alvast mijn hartelijke dank.

    Algemene TIPS:
    1.Trek moonboots aan voor warme voeten.
    2.Neem wat te eten mee (let op afval niet op straat dank u !!!).
    3.Zorg dat je eventueel laad apparatuur in je auto hebt.
    4.Bij een crash of noodlanding op het veld richt geen schade aan het veld of herstel dit.
    5.Bij gevaarlijk onverantwoordelijk vlieg gedrag word je gewaarschuwd daarna gevraagd om te stoppen met vliegen.
    6.Vlieg nooit over auto's en personen maar boven het veld !!!
    7.Meld altijd aan je omgeving wanneer je je heli start !!! erg belangrijk.
    8.Kleine kinderen liever niet meenemen en anders niet vrij laten rond lopen.
    9.2.4 G is vrij om te vliegen mochten er toch nog 35 mhz vliegers zijn meld dit bij de 3dhelifreakz camper, attendeer elkaar als je iemand met een lange antenne ziet rond lopen.
    10. Ga niet bij ongenoegen met elkaar in discussie, maar meld problemen bij de 3dhelifreakz camper.
    11. Controleer of je WA verzekering schade dekt veroorzaakt door modelsport !!!

    Met respect en begrip kom je verder,veel Fun allemaal zondag.


    3DHelifreakz!
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2011
  13. EricSw

    EricSw

    Lid geworden:
    17 dec 2009
    Berichten:
    93
    Almere, das jammer.
    Net even te ver uit de buurt om voor het werk even langs te gaan.
     
  14. EricW

    EricW

    Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Berichten:
    4.246
    Locatie:
    Raamsdonksveer
    Was erg gezellig mannen.
    En mooie vluchten gezien zeg!
    Tot de volgende.
     
  15. Hobby4Life

    Hobby4Life

    Lid geworden:
    20 nov 2009
    Berichten:
    1.329
    Locatie:
    Avenhorn, NL
    Het was inderdaad super gezellig, lekker gevlogen, veel nieuwe mensen leren kennen echt te gek!, ondanks af en toe wat regen was het helemaal top!
     
  16. Super john

    Super john verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 feb 2005
    Berichten:
    1.710
    Locatie:
    Omg. Utrecht
    Was er kkkkkkkkkkkoud maar wel weer ff lekker kunnen kletsen. Mooi vluchten gezien het was voor mijn vingers echter te koud.

    Alleen weer jammer dat ik je gemist heb EricW :(. Dit soort meetings zijn altijd mooie gelegenheden om mensen eens in het "echt"te ontmoeten, afijn tot de volgende keer.
     
  17. EricW

    EricW

    Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Berichten:
    4.246
    Locatie:
    Raamsdonksveer
    HE balen zeg...
    Had je ook wel even willen spreken.
    (is een teken dat er een behoorlijke opkomst was ondanks de minder ideale omstandigheden trouwens..)
    De volgende keer zoek ik je wel op John.

    Groetjes,
    Eric
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2011
  18. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.501
    Locatie:
    Heerenveen
    Iedereen bedankt voor deze koude maar geslaagde meeting! Inderdaad mooie vluchten gezien en weer het een en ander wijzer geworden. Ook de mensen van rc helipower bedankt voor het meenemen van de gevraagde items!
     
  19. Vinnie-Pinnie

    Vinnie-Pinnie

    Lid geworden:
    11 feb 2008
    Berichten:
    612
    Locatie:
    Brabant
    Henry,mede organisatoren en Almere bedankt voor een gezellige dag ondanks de kkkkkkou,toch weer genoten.

    Till the next time!!
     
  20. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Toch weer 14 stormvluchten gemaakt. waarvan minstens de 1/2 de tijd tussen een tic en een toc zaten.... tot de volgende keer!
     

Deel Deze Pagina