21 sept Dutch 3D Competition 2008 MVA Almere

zo de video's van de free-style op muziek staat ook online morgen komt er nog een sfeer impressie video bij en dan hebben we bijna alles online ik mis alleen nog de finale uitslagen die heb ik nog steeds niet dus mannen probeer even een opsomming voor mij te verzamelen is wel zo leuk om dit te kunnen melden.

thanks Henry Luchtmeijer

ik vond het ook een leuke dag... alleen kun je weinig zien. Het was nog mooier geweest als je achter de jury kunt staan, ergens op 50/70 meter afstand max. Voor de rest vond ik het zeker waard om mee te maken! ga ik volgende jaar zeker weer :)

ik vond het ook een leuke dag... alleen kun je weinig zien. Het was nog mooier geweest als je achter de jury kunt staan, ergens op 50/70 meter afstand max. Voor de rest vond ik het zeker waard om mee te maken! ga ik volgende jaar zeker weer :)

je was niet de enige die deze opmerking plaatste dus ik weet ook bijna wel zeker dat er volgend jaar wel word gedacht aan een soort terras achter de jury dus er is hoop

groet Henry

De afstand tov de wedstrijd is helaas via de club bepaald, ik vind het ook wel jammer. Je kan niet echt zien hoe de rest het doet van schuin opzij.

Mooie foto's Dirk, ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar wat ik heb gezien is erg strak.

Nou we hebben eindelijk alles online staan ook een super leuke video clip van de dag zelf daar naast staan er meer dan 200 foto's dus veel plezier mochten er mensen zijn die een foto zouden willen hebben pb me maar stuur ik die wel even door.

groet Henry

Heel leuk gedaan, Denk dat als je zo door gaat met filmpjes maken dat we een nieuwe grote site hebben voor de NL heli modelbouw. (Misschien leuk om op de opkomende PitchPlay ook te filmen)

Enigste waar ik me aan stoorde en wat ik hoop wat voor de volgende keer beter kan is het "out of focus" gaan van de camera. Dit nog oplossen en dan voorzie ik grootse dingen :D

Inderdaad die out of focus was behoorlijk frustrerend kan ik je zeggen. Deze camera blijkt dus niet goed geschikt te zijn voor dit soort lucht opnamen. Volgende keer nemen we onze full HD camera mee voor de opnamen.. daar zijn we wat meer vertrouwd mee ;)

Ben ik de enige met buffer problemen? Alle filmpjes blijven op 5 sec hangen..

Bedankt Wildeman voor de filmpjes! :cool: Mooi om het allemaal weer terug te kunnen zien.

Ik voel me gevleid dat ik de "Walter schreeuw" heb mogen ontvangen na m'n vlucht op muziek! Walter, als jij volgend jaar ook een poging waagt kan er vast wel een "whoew" van mijn kant af :p

Groeten,
Tjerk ;)

Mooi gedaan echt super!
Misschien is webmaster van de D3D site iets voor jou ;-) John die heeft het hier namelijk wat te druk voor waardoor de site een beetje verouderd is. Als je interesse hebt PM me (ik zit in de D3D organisatie en ik zou het eventueel kunnen voorstellen?)

Mooi dat iedereen de FTM leuk vond! Zondag heb ik nog even kort met John gesproken en we willen zelfs kijken of we dit elke wedstrijd kunnen doen. Het is echt een spectakel zeker voor publiek en erg handig voor mensen die met internationale wedstrijden toch al op muziek moeten vliegen. Wat vinden jullie hiervan? De wedstrijd zou dan bij een volledige dag 2 sets, freestyle en flight to music bevatten, en anders 1 set minder.
Goed plan?

Greetz,

Michiel.

Ik vind het wel een goed idee, alleen is een flight to music nog niet zo makkelijk. Zo'n FTM ertussen maakt het denk ik voor de jury wat makkelijker de kunsten van een piloot echt te beoordelen.

Sets is de basis Walter ;-) Net als op 3DM, doel is daarom (zeer kort met John gesproken) om 2 sets te vliegen, misschien met optie dat er een af mag vallen?
Suggesties zijn welkom.

Michiel.

Alhoewel ik een groot fan ben van de Flight to Music zie ik het voorstel niet zitten!

Simpelweg omdat 4 keer per jaar met nieuwe muziek en een nieuwe vlucht komen niet haalbaar is voor de meesten, zo creatief is niemand. Wat naar een paar wedstrijden resulteert in FTM's bestaande uit 1 liedje waarop "met" de muziek gevlogen wordt en niet "op" de muziek omdat niemand er meer tijd in gaat steken. Daarbij is het iedere keer een hoop gedoe met regelen van een geluidsinstallatie en vloeiende bediening er van. Men zal het gauw gaan zien als "de langzame ronde waarbij gekloot wordt met muziek" wat na een tijdje frustratie zal gaan opleveren. Vervolgens denk ik niet dat iedereen de kwaliteiten en het geduld heeft om muziek met edit-programma's te bewerken. Door de invoering van deze ronde die ook meetelt voor het eindklassement, verplicht je iedereen er aan mee te doen.

Ik denk hierbij genoeg redenen te hebben gevonden die zich in de praktijk wellicht zullen gaan uitwijzen, waardoor het mooiste onderdeel "de Flight To Music" gauw zijn charme zou gaan verliezen. En dat zou ERUG jammer zijn!

Ik stel dus voor: "1 keer per jaar een FTM".
FTM tijdens het weekend van Venlo (de wedstrijd voor 3D masters en met vaak de beste weersomstandigheden)
Iedereen die mee wil doen, kan het doen.

Groeten,
Tjerk ;)

Laatst bewerkt:
Back