Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat het 20 jaar oud moet zijn, betekend nog het meest het grootste deel uit balsa bouw, eventueel vleugel uit piepschuim, gewoon bekleed met papier, denk aan het groen blauwe spul.
Methanol motor en 4 T motoren.
Zal zeker de moeite lonen, als ik kan ben ik van de partij als toeschouwer.
Ik heb begrepen dat het idee was om schaalmodellen waarvan het orgineel ouder dan 20j is EN modellen waarvan het ontwerp ouder is dan 20j
dus met een beetje goede wil kun je nog een charter oid in elkaar knutsellen om mee te doen![]()
ik ben NIET betrokken bij de organisatie maar electro op een oud ontwerp mag volgens mij gewoon ( zo niet is het een goed moment voor de organisatie om duidelijk aan te geven wat wel en niet kan) :rolling:
20 deelnemers is wel weinig er is wel plaats voor 50 deelnemers in de pits of het moet zo zijn dat er niet meer mogen komen dan 20 vliegers
10: beemstra : mamselle,charter,veron cardinal,qb2500.35mhz kanaal 76en als ik niet hoef te werken kom ik ook.
1: R.c. Paul. Amigo2, Mosquito, Mini Nimbus, Taxi 2. 35Mhz, kanaal 80.
2: R.c Nick. Robbe Disco, Ridge Runt, Panic (volgens mij is die al 20 jaar) 2.4 Ghz.
3: Arnold Remkes. HB-1, diverse Pipers, Stampe SV4b. 35 MHz kanaal 75, 2,4
4: 4: Looping. Grote charter, piper cherokee Alles 2.4GHz
5: Jetpropdlx . TC Pipercub 45cc indien een sleper gewenst is anders Beech D-17 2,4Ghz
6: Nico v Kooten. HB1, Bird of Time 35Mhz, kanaal 69
7: Vliegman: Tiger Moth en misschien Lazy Aze.
8: Arnoud Snel. Curare 40, 35Mhz kanaal 281.
9: Pieter Visser : TC Pitts special 2,4 GHz
22e juni ben ik toevallig vrij.
Dus ehhhhh................................
de turbine F86K Sabredog maar niet meenemen, alhoewel, is wel een ontwerp van meer dan 50 jaar oud :wink: (Erick, Erik en Rosé maar eens komen lastig vallen)
2.4 Ghz.
Ger.