23 september 2012 : 7e wedstrijd - Fivelcrossers Appingedam

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door snellehenk, 31 aug 2012.

  1. Speedhouse

    Speedhouse

    Lid geworden:
    6 sep 2010
    Berichten:
    30
    breng maar langs Ronny, we zullen de Mugen eens op attack mode zeten :tank:

    heb ook nog een speciale versie van de OS liggen, die kan je lenen voor de 2 resterende races
     
  2. Ttje89

    Ttje89

    Lid geworden:
    8 mei 2012
    Berichten:
    6
    Ik vind dat hij als nog master kan worden. Dit was voor hij stopte te spraken en omdat hij stopte is dit dood gebloed.....ik denk dus dat je dit als nog kunt door voeren als organisatie
     
  3. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    Ik vind dat jij ook master kan worden :) Of ineens de hele top 3 naar de masters overhalen :D

    Het zou een wraakroepende actie zijn als ze nu ineens op 2 wedstrijden van het einde die beslissing gaan doorvoeren... eerste 2 a 3 wedstrijden had dit nog gewoon gegaan. Stel je bovenstaande voor dat ze Merijn en jezelf ineens overhalen :)

    Denk dat de organisatie hier gewoon zich moet over uitspreken en dat de kous en gezeur afgelopen is.
     
  4. sander_hpi

    sander_hpi

    Lid geworden:
    13 feb 2010
    Berichten:
    334
    Locatie:
    Groningen
    Haha, er is iemand aan het zweten.

    Zal een leuke wedstrijd worden, ik ben benieuwd.

    Ik rij overigens ook in de hobbyklasse, tenzij iemand daar bezwaar tegen heeft natuurlijk :rolling:
     
  5. Hangover

    Hangover

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    406
    Locatie:
    Zeewolde
    Ik doe ook mee met de students. Ik heb nog nooit een wedstrijd in de student klasse gereden dus dat moet geen probleem zijn
     
  6. Aleq

    Aleq

    Lid geworden:
    5 okt 2009
    Berichten:
    422
    Idd gewoon students rijden Ronny, het hele seizoen student geweest dus je hebt alle recht.
    Verder gewoon alle 3 zo hard mogelijk, ik heb nog een speciale Novarossi voor Merijn, gaat héél hard!
     
  7. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    lol Kevin die is goed :D
    Ik wel geteld 1x quali lol in Helmond!
     
  8. Jawsma

    Jawsma

    Lid geworden:
    12 dec 2010
    Berichten:
    274
    Locatie:
    Groningen
    Je kan alleen terug worden gezet als je als master beneden de top 20 rijd.
    Kevin je staat nu 2 e in de masters......

    Ik zeg moge de beste (student) winnen.
     
  9. Speedhouse

    Speedhouse

    Lid geworden:
    6 sep 2010
    Berichten:
    30
    Hou de eer aan jezelf Kevin hahahaha !! ;)
     
  10. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    :D whahahaha
     
  11. Ttje89

    Ttje89

    Lid geworden:
    8 mei 2012
    Berichten:
    6
    Bla bla.
     
  12. roger01

    roger01

    Lid geworden:
    15 aug 2009
    Berichten:
    252
    Locatie:
    geleen

    Waarom zie je dit niet als een uitdaging . Het is aan jouw om tezorgen dat je voor Stewie eindigt het is nu eenmaal een wedstrijd.
    Dus heel veel rondjes rijden zorgen dat je auto super is en elke wedstrijd de ballen uit je broek rijden.

    mvg Roger
     
  13. Stewie

    Stewie

    Lid geworden:
    23 mei 2010
    Berichten:
    2.296
    Locatie:
    Koersel
    Snap het ook niet goed. Heb mij lang kalm gehouden (veel langer dan gewoonlijk :p) maar dan toch nog maar een reactie onder het motto: "klinkt het niet dan botst het maar"...

    Niet moeilijk dat de cup in de huidige vorm ten onder gaat.
    Met een instelling van dat het enkel een gezellige cup moet zijn met weinig/geen competitie erin trekt toch niemand en dat zie je aan het aantal deelnemers.
    Als je schrik hebt om te verliezen (daar lijkt het toch sterk op) moet je op zondag bij je ergens rond de boerentoren gaan rijden ipv op te dagen op een wedstrijd.
    De truggycup mag gezellig blijven maar dat wil niet zeggen dat er geen harde strijd op de baan mag zijn. Of ik nu verlies of niet interesseert me niet zolang dat op een faire manier gebeurd. Ik ben niet de snelste deelnemer en zal dat ook nooit zijn maar als ik vind dat ik goed gereden heb ben ik blij met mijn behaalde resultaten.
    Heb redelijke resultaten neergezet maar ben overtuigd dat ik met meer oefening en mij kalm te houden nog een stuk beter kan eindigen. Sneller rijden zal er niet inzitten, ik moet het vooral in het beperken van fouten zoeken. Na amper 3 gereden wedstrijden ook niet geheel abnormaal :).

    De competitie is in mijn ogen (en vele andere die op enkelingen na stil bleven) zoiezo niet eerlijk gelopen. Je kan het daar oneens met me zijn, maar punten krijgen omdat je aanwezig was telt niet.
    Geen meter gereden staat gelijk met thuisblijven en dien je geen punten te krijgen. Das in elke sport zo, of het nu een hobby is of niet.
    Ik was en ben het daar nog steeds niet mee eens, dat is reden nr 1 dat ik niet meer reed maar dat weet iedereen onderhand.
    In het geval iets mij niet zint zal ik daar altijd voor uitkomen, ik vind dat ik daar in mijn recht was en een objectief bestuur had dat ook wel gevonden.

    Nu het bevestigd is dat de cup een nieuwe doorstart maakt wil ik deze in 2013 wel terug rijden. Wat ik al gelezen/gehoord heb uit de reglement is dit veel duidelijker opgesteld.
    Er zal nagenoeg geen belachelijke discussie meer zijn over dit soort dingen.
    2x in de masterfinale is gelijk aan master. Simpele en duidelijke regel, geen discussie mogelijk.
    Zonder dit had je mij nooit nog zien meerijden in de cup...


    Waarom ik nog meerijdt in deze cup zal je dan afvragen, ook hier heb ik ontwijkend geantwoord...

    Kijk naar de stand. Je strijd samen met Merijn tegen een 8-jarige die jullie nooit bijbeent.
    Ik zou blij zijn met extra competitie, het is tussen snellere rijders dat je zelf sneller wordt. Van een tragere rijder leer je niks...
    We hebben nu wel altijd de pech gehad dat ik nooit een hobbyfinale gereden heb.
    Ik heb aan Kurt een goede sparring mate, hij is sneller als ik en neemt mij mee in zijn snelheid. Toen we veel gingen rijden zag je mij keer na keer sneller worden.
    Alleen of enkel tussen tragere mensen rijden leer je niet veel bij omdat je een referentie mist.

    Het is gewoon niet fair om rustig onder jullie tweetjes verder te gaan.
    Laten we de strijd gewoon op een gezellige en faire manier verderzetten.
    Je hebt alle kansen op plek 1 en 2 met 18 punten achter op Merijn en je zit bovendien in de verdedigende positie. Ergste wat je kan overkomen is eindigen op positie 3 wat nu toch niet zo erg is.
    Omgekeerd zou ik mij niet echt veel zorgen maken...

    Het laatste wat je kan en mag doen is dit voorleggen aan de organisatie en ze erover laten beslissen.
    De beslissing gaat tussen de puntjes verdelen onder 2 mensen of een mogelijk spannend einde van het seizoen.

    Ik heb dan wel als voordeel dat de hele Belgische 'delegatie' achter mij staat :).
     
  14. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    :eek:

    AMEN :cool:
     
  15. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Boze belgen blijven leuk :-D

    Ik zal weer eens een (on)zinnetje uitkramen in een forum; kijk eens wat daar van komt!!
    Zo blijft het topic wel lekker hoog staan en de discussie levendig :-D
     
  16. Jawsma

    Jawsma

    Lid geworden:
    12 dec 2010
    Berichten:
    274
    Locatie:
    Groningen
    Ik ben ook niet tegen de Belgen.... Zolang ze nog steeds beter voetballen dan de Nederlanders....

    Volgens mij gaat het helemaal goed komen in Appingedam!!

    Btw Truggy.nl doet het niet..
     
  17. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    idd site van truggy.nl lijkt offline...
     
  18. Stewie

    Stewie

    Lid geworden:
    23 mei 2010
    Berichten:
    2.296
    Locatie:
    Koersel
    @Jaap, zie hier geen boze belgen hoor. Ooit al boze belgen gezien? :D.

    In duitsland werkt truggy.nl site wel :).
     
  19. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    De site was even niet bereikbaar, maar doet het weer prima.... Ik moet de rekening wel op tijd betalen :-D
     
  20. dustyrick

    dustyrick Guest

    Prachtig!:p
     

Deel Deze Pagina