Snap het ook niet goed. Heb mij lang kalm gehouden (veel langer dan gewoonlijk

) maar dan toch nog maar een reactie onder het motto: "klinkt het niet dan botst het maar"...
Niet moeilijk dat de cup in de huidige vorm ten onder gaat.
Met een instelling van dat het enkel een gezellige cup moet zijn met weinig/geen competitie erin trekt toch niemand en dat zie je aan het aantal deelnemers.
Als je schrik hebt om te verliezen (daar lijkt het toch sterk op) moet je op zondag bij je ergens rond de boerentoren gaan rijden ipv op te dagen op een wedstrijd.
De truggycup mag gezellig blijven maar dat wil niet zeggen dat er geen harde strijd op de baan mag zijn. Of ik nu verlies of niet interesseert me niet zolang dat op een faire manier gebeurd. Ik ben niet de snelste deelnemer en zal dat ook nooit zijn maar als ik vind dat ik goed gereden heb ben ik blij met mijn behaalde resultaten.
Heb redelijke resultaten neergezet maar ben overtuigd dat ik met meer oefening en mij kalm te houden nog een stuk beter kan eindigen. Sneller rijden zal er niet inzitten, ik moet het vooral in het beperken van fouten zoeken. Na amper 3 gereden wedstrijden ook niet geheel abnormaal

.
De competitie is in mijn ogen (en vele andere die op enkelingen na stil bleven) zoiezo niet eerlijk gelopen. Je kan het daar oneens met me zijn, maar punten krijgen omdat je aanwezig was telt niet.
Geen meter gereden staat gelijk met thuisblijven en dien je geen punten te krijgen. Das in elke sport zo, of het nu een hobby is of niet.
Ik was en ben het daar nog steeds niet mee eens, dat is reden nr 1 dat ik niet meer reed maar dat weet iedereen onderhand.
In het geval iets mij niet zint zal ik daar altijd voor uitkomen, ik vind dat ik daar in mijn recht was en een objectief bestuur had dat ook wel gevonden.
Nu het bevestigd is dat de cup een nieuwe doorstart maakt wil ik deze in 2013 wel terug rijden. Wat ik al gelezen/gehoord heb uit de reglement is dit veel duidelijker opgesteld.
Er zal nagenoeg geen belachelijke discussie meer zijn over dit soort dingen.
2x in de masterfinale is gelijk aan master. Simpele en duidelijke regel, geen discussie mogelijk.
Zonder dit had je mij nooit nog zien meerijden in de cup...
Waarom ik nog meerijdt in deze cup zal je dan afvragen, ook hier heb ik ontwijkend geantwoord...
Kijk naar de stand. Je strijd samen met Merijn tegen een 8-jarige die jullie nooit bijbeent.
Ik zou blij zijn met extra competitie, het is tussen snellere rijders dat je zelf sneller wordt. Van een tragere rijder leer je niks...
We hebben nu wel altijd de pech gehad dat ik nooit een hobbyfinale gereden heb.
Ik heb aan Kurt een goede sparring mate, hij is sneller als ik en neemt mij mee in zijn snelheid. Toen we veel gingen rijden zag je mij keer na keer sneller worden.
Alleen of enkel tussen tragere mensen rijden leer je niet veel bij omdat je een referentie mist.
Het is gewoon niet fair om rustig onder jullie tweetjes verder te gaan.
Laten we de strijd gewoon op een gezellige en faire manier verderzetten.
Je hebt alle kansen op plek 1 en 2 met 18 punten achter op Merijn en je zit bovendien in de verdedigende positie. Ergste wat je kan overkomen is eindigen op positie 3 wat nu toch niet zo erg is.
Omgekeerd zou ik mij niet echt veel zorgen maken...
Het laatste wat je kan en mag doen is dit voorleggen aan de organisatie en ze erover laten beslissen.
De beslissing gaat tussen de puntjes verdelen onder 2 mensen of een mogelijk spannend einde van het seizoen.
Je hebt 1 nadeel Ronny. Je zal je (ex) mugen opnieuw moeten afstellen in appingedam.....
Ik heb dan wel als voordeel dat de hele Belgische 'delegatie' achter mij staat

.