24 April F5B Invliegdag

GJVO

In Memoriam
Forum veteraan
Daar gaan we weer...

Wie is er klaar voor?
De nieuwe datum voor de invliegdag wordt zaterdag 24 April.

De apparatuur komt bij Gerben te staan, mocht mijn lichaam het toch opgeven dan kan het vliegen gewoon doorgaan.

De routebeschrijving naar het veld in Stompetoren:

Het veld in Stompetoren is te bereiken via het erf van de Noordervaart nummer 26 te Stompetoren, postcode is 1841HA.
Er zullen enkele minuten rijden van het veld bordjes geplaatst worden met F5B.
Via de weilanden is het ongeveer 600 m lopen vanaf de weg.
U wordt opgevangen aan het begin van het erf.
Parkeergelegenheid vindt u langs de weg, gebruik hiervoor de vaartkant en parkeer niet direct tegenover de ingang van het erf.

Grts Gert-Jan

Laatst bewerkt:
Ah Jos,

vlieg je toch gewoon zelf het vliegtuig, dan kost het je niks...

GJ

Hallo Luc,

nee, opnieuw aanmelden lijkt me nu niet nodig, ik ga er stiekum vanuit dat iedereen gewoon komt..
Neem je de pool ook mee?

GJ

Vandaag de S13 weer gevlogen na de winterstop, hij doet het nog en nu op 2,4ghz. Wel weer wennen om weer te vliegen, punten voor de landing zou ik vandaag in ieder geval niet gehad hebben ;-)

Morgen voormiddag gaan we samen met Stef wat vliegen in SG Dendermonde.Ik zal er hem over spreken.

Hopelijk gaan we kunnen vliegen met al dat stof in de lucht.

Moet ik wel een vliegtuig jatten. Ach ze hebben er toch een stuk of 75.

;)

En Jos waarom koop je geen parapent of een delta om af te komen, je hebt altijd een terrein waar je kan landen.:cool:

Ik heb nog wel een parapente liggen.
Maar ja, ook die komt vol met as te zitten.

GJ

Jos zit zeker vast in Honolulu of zo, anders zou hij zeker hier of in het bird of prei draadje al gereageerd hebben.:)

Zei d'r iemand 'Kip' ?

Het stof zou op 10km blijven hangen... en alleen gericht in de Oekraine (Tjernobil) terecht komen.

Overigens ligt er al een aardig schurend laagje Rockwool, nitraat en zwavel op de auto's. Fijn voor de lak. Beetje water en je hebt zwavelzuur...

Ik geloof dat je met de electro je niet zo veel zorgen hoeft te maken... geen cementvorming in de pletjes... hoewel Jos' met al zijn klikowatts en hoge snelheden moet oppassen niet gezandstraald zijn gelcoat te verliezen...

Laatst bewerkt:
As

Ik zit vast in Antalya na een conferentie.
Hoop wel weer op tijd terug te zijn voor de Stompetoren,
Rick

Ik ben nu thuis in Engeland. Helaas heb ik nog geen "voordeel" gehad van de ass ellende. Ik had gister en eergister simulator check en die ging gewoon door. Nu eerst 2 dagen vrij en me bezatten in London omdat we hier wat vervroegd koninginnendag gaan vieren!

De kans is ZEER klein dat ik er de 24ste bij ben. Maar dat zal de pret vast niet drukken.

Gister en vandaag wat rakjes gevlogen in ben nog niet echt uit hoe hoog ik moeten zitten om 4 rakken te kunnen halen op snelheid.

maar ik ben er natuurlijk bij :)

OK, leuk!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Het wordt ook schitterend weer, iedereen is welkom, kijkers en vliegers.

GJ

Back