24 juni 2012: 4e truggycup in Ee, Friesland (let op, Truggy, Buggy en vrije klasse)

Op zondag 24 juni 2012 wordt op het terrein van de Sandy Road Ranch in Ee, Friesland de VIERDE wedstrijd van de Truggy Cup 2012 georganiseerd. Dit is een speciale wedstrijd, aangezien er zowel Buggy's als Truggy's meedoen in deze wedstrijd. (Ze rijden wel gescheiden)

Deze wedstrijd voor 1:8 nitro Buggy`s en Truggy`s wordt georganiseerd door de Offroad Road Rockers in samenwerking met de Fryske V8 Riders, de Truggy Cup Organisatie én de Buggy Cup Organisatie. De wedstrijd is voor iedere 1:8 nitro Buggy en 1:8 nitro Truggy rijder!

De wedstrijd wordt gereden op ZONDAG 24 JUNI 2012 op een tijdelijk aangelegd circuit van kort gemaaid gras.
Op VRIJDAG 22 juni 2012 wordt het circuit uitgelegd.
Op ZATERDAG 23 juni 2012 kan er vanaf 12:00 uur tot 19:00 uur getraind worden.
Op ZONDAG 24 juni 2012 start de wedstrijd om 09:30 uur

Deelname kost 10.- euro per persoon per klasse.

De wedstrijd begint zondag om 09:30 uur, de inschrijving opent om 08:30 uur. Rijdersbriefing om 09:00 uur.

Lees alles over deze wedstrijd via deze link:
De Offroad Rockers presenteren de

Wij hopen dat ook jij meedoet aan deze leuke, gezellige en spannende wedstrijd!

JE KUNT JE DIRECT INSCHRIJVEN VIA DEZE LINK:
Truggy.nl: Inschrijven Truggy Cup 2012

1338898440_1_FT0_flyers2012klein3.jpg

Laatst bewerkt:
hmmm,

Had er weer heel graag weer bij geweest, het ligt alleen niet zo centraal en is voor mij dus nooit aan te rijden!

Nee naar de truggycup niet. De buggycup word tijdens het zelfde evenement gereden. Ziet er niet naar uit dat ik deze mee kan rijden. Mogelijk de volgende wel.

Pitbuddies genoeg, we rijden samen met de buggycup dus lang wachten tussendoor...er is ongetwijfeld wel iemand die even wil helpen. En anders kom je maar bij mij langs (als we niet weer samen in de heats rijden).

Weet het Mario, was ook maar als grapje bedoeld.

We gaan trouwens een extra rode duivel krijgen in de Hobbyklasse.
Onze Stef Celen (winnaar startersklasse Zoetermeer) heeft sinds zondag ook een MBX6T op de kop getikt en komt hoogstwaarschijnlijk meedoen :).

Onze Stef Celen (winnaar startersklasse Zoetermeer) heeft sinds zondag ook een MBX6T op de kop getikt en komt hoogstwaarschijnlijk meedoen :).

Maar jullie komen (als ik me niet vergist) toch uit belgie?

Kijk dat is nog eens tof, dankzij de startersklasse een nieuwe rijder. Uiteindelijk is dat de aanleiding geweest voor de startersklasse. En met zijn snelheid was niks mis, dus hopelijk gaat het hem goed af. Als Stef meteen zo snel is als jullie, komt het wel goed!

Haha inderdaad het is een heel eindje rijden.
Maar gezien onze tussenstanden is het wel een leuke motivatie om te doen!!!

Stef (celifor) hebben we onder de hoede genomen! Zijn dus met een 4tal coaches hem aan het begeleiden whahahaha :D

Bestaat er eigenlijk de mogelijkheid om buggy en truggy door elkaar te rijden, gezien ik bij beide races redelijk goed sta in het klassement :D Al zal dat het rijden niet ten goede komen, zeker van de buggy niet :)

Maar anderzijds is het natuurlijk zo ver rijden, dat we best in 1 auto proberen te komen en de kosten delen ...
Dan is het natuurlijk wel kiezen volgens mij welke klasse we gaan rijden :)

Er kan voor beide ingeschreven worden. Ik zat zelf ook al te denken om zowel truggycup als buggycup te rijden, maar heb helaas niet de beschikking over een buggy...

Haha inderdaad het is een heel eindje rijden.
Maar gezien onze tussenstanden is het wel een leuke motivatie om te doen!!!

De tussenstand valt idd goed mee voor de belgjes :p, daarom dat ik ga meedoen.
Al is dat wel onder voorbehoud, zal van het onderzoek de donderdag ervoor afhangen. Is er geen/klein risico met de vriendin, dan kom ik meedoen.

Stef heeft idd al een vrij goede snelheid, wat wil je met 4 privé coaches :D.

Mario, als je buggycup eens wil proberen, kan je wel een buggy lenen...
Mijn trainings MBX6R wil ik gerust uitlenen, dat is dan met alphamotor...

Mario, als je buggycup eens wil proberen, kan je wel een buggy lenen...
Mijn trainings MBX6R wil ik gerust uitlenen, dat is dan met alphamotor...

Mmm, klinkt verleidelijk (in ieder geval dank voor het aanbod)...even kijken wat de reglements banden zijn, ik heb wel wat spul van de Eco liggen, kijken of de juiste bandjes er tussen zitten.

Welke banden werken het beste op gras denken jullie?
Ik ga er even over nadenken!

als je de bandenreglementen van de buggycup wilt volgen is het eigenlijk allemaal wel wat gelijk.

Zowel de AKA, Tourex als RB hebben ongeveer hetzelfde profiel... Denk niet dat het veel uitmaakt :)

Hmmm die power Alpha A872 :D zit wel top achter dat dingske volgens mij :P

als je de bandenreglementen van de buggycup wilt volgen is het eigenlijk allemaal wel wat gelijk.

Zowel de AKA, Tourex als RB hebben ongeveer hetzelfde profiel... Denk niet dat het veel uitmaakt :)

Hmmm die power Alpha A872 :D zit wel top achter dat dingske volgens mij :P

Die A872 is inderdaad een "bler" motortje, die loopt wel hard, maar of je daar wat aan hebt op een bochtige baan ? :rolling:

De Kamikaze zijn toch ook wel een optie lijkt mij. Banden zal voor mij toch weinig uitmaken, zal toch vooral aan de wendbaarheid van een buggy moeten wennen, kalm door de bochtjes hahaha.

Ik heb zowel de LRP, RB, AKA als tourex in verschillende hardheden in de kast liggen (toegelaten in reglement)..
Bandjes is dus niet echt een probleem lijkt me. het is niet dat die fel verslijten op gras :).

Je laat maar iets weten.

Als ik dit zo allemaal weer lees wil ik ook weer gaan rijden. Zit alleen wel een beetje in mijn maag met het feit dat ik alleen moet rijden. Zal eens kijken wie ik mee kan krijgen.

Back