Tadango
Forum veteraan
Ik heb geen DC ground meer straks. Is ook niet erg, laptop heeft ook geen ground 
1 DC ground punt doorgeslepen op de print:
Bovenkant ook:
Bruggetjes naar het andere ground punt weggehaald en de stuur kabels aangepast zodat de voeding altijd aan staat:
Connectoren even anders gedaan. Ik had toch geen fijn gevoel bij 25-30A door die goedkope pluggen, die 6A mogen volgens de fabrikant. De grotere versie kon niet, want ik wil 4 aansluitingen per voeding. Dus wat dan? 4mm goud pluggen
Helaas wat meer werk om ze te bevestigen. Ik heb van 2.5mm triplex een strook gemaakt en daar 4 5mm gaten in geboord. Daarna pluggen met draden en connectoren gesoldeerd en verlijmd in het triplex. Daarna de uiteinden met krimpkous afgewerkt. Alu profiel voordien van 4 7mm gaten waar de 4mm pluggen met krimpkous doorheen steken. Daarna samen verlijmd en in het huis geschroefd. Totslot de hele voeding weer inelkaar gezet.
Daarna even een testje met de oude laders, die trekken ongeveer 200W per stuk. Voeding trekt dat probleemloos.
Straks nummer 2 ombouwen

1 DC ground punt doorgeslepen op de print:

Bovenkant ook:

Bruggetjes naar het andere ground punt weggehaald en de stuur kabels aangepast zodat de voeding altijd aan staat:

Connectoren even anders gedaan. Ik had toch geen fijn gevoel bij 25-30A door die goedkope pluggen, die 6A mogen volgens de fabrikant. De grotere versie kon niet, want ik wil 4 aansluitingen per voeding. Dus wat dan? 4mm goud pluggen

Daarna even een testje met de oude laders, die trekken ongeveer 200W per stuk. Voeding trekt dat probleemloos.

Straks nummer 2 ombouwen